Dit is spdk:

spdk

ech wel
Hoi, even voorstellen is gewenst dus bij deze:

Ik (SpdK) heb samen met mijn broer een studio, grotendeels analoog maar we doen niet te moeilijk het moet wel handig werken. We hebben bijvoorbeeld laatst een Waldorf Q Rack aangeschaft want dat is ook wel heel gaaf.

Een vriend van ons heeft ook een studio en samen doen wij ons best om leuke muziek te maken, leuke plaatjes te draaien en feesten te geven onder de naam Dorpzicht. Dit doen we nu een jaartje of 12 en het bevalt goed. Mijn broer (geronimo) en een maat (Acesone) draaien doorgaans plaatjes en ik mag (als vanouds) met drumcomputertjes, mengtafeltjes en keyboardstandaards slepen om daarna kilometers kabels in te prikken voor het live-optreden. Maar, gelukkig mag ik als beloning dan ook aan de knoppen draaien :)

Ik heb na zitten denken of ik nog meer hobbies heb, maar die heb ik niet, duszzz..

Groets, SpdK

Laatst gewijzigd:
Ti-Ti-Ti-TINA WAS KOSTE DIE KONDOME ! >:| :D

Welkom... en gebruik aub niet meer van die samples die iedereen na probeert te 'zingen' :p

Welkom SPDK (spreek uit spiediekee?)

Ik zag op je homepage tussen al jou brute gear ook 4 amiga's staan! Ben jij ook zo'n doorgewinterde Protracker-fan die het later "in het echt" ging proberen? En ook geen afscheid van zijn Commodores kon nemen?? Bij mij staat ie ook nog in de kast...inclusief midi-convertor en een laag stof...

Ik ben ook erg benieuwd naar je muziek, Load maar eens wat Up in de songdatabase

Die gear is niet alleen van mij, en Tina ook niet trouwens!

Die Tina plaat was toch van Acesone?

Ja dat klopt.

En ik wil je niet chagerijnig maken, maar de 2002 versie is net uitgebracht bij Bonzai Records, dus misschien hoor je em weer een paar keer langskomen :)

(het lijkt hier wel een chatbox)

Eigenlijk hebben we zo'n beetje alles wel gehad, AcesOne doet nu weer soort Gabber, misschien heet dat nu hardhouse ik weet het niet.

Ik doe techno en acid, maar wel het liefst met harde (gabber?) bassen. Geronimo maakt ook acid en techno, draaien doet ie alles, hij begint met pounding grooves en zo, maar draait na een uurtje ook I.S.T.tjes.

nu weet je nog nix zeker, sorry ik kan het niet zo goed plaatsen :)

Prettig hoor, het komt overeen met waar ik me mee bezighoud. En ik maar denken (totdat dit forum werd opgezet) dat ik zo'n beetje de enige was die me hiermee bezighield

Als je eens wat wilt uploaden naar de DSFsongbase moet je maar een persoonlijk berichtje sturen naar een van de moderators (Matt2nd, Craz, Johnny B, BamBam, Synic of ondergetekende) dan sturen we je de pass & id wat je daarvoor nodig hebt

Sjeesh, het is wel weer raak met al die oude hardcore producers. Erg cool, nu kan ik mijn muziek professioneel laten afzeiken :)

Ik heb hier nog een Dorpzicht shirtje liggen met 'vouwinstructies' ;)

Ja bikkel, laadt ook eens wat op.. dan kan ik ook mijn "hardcore" nummertjes plaatsen. :p

Orgineel geplaatst door bikkel
Sjeesh, het is wel weer raak met al die oude hardcore producers. Erg cool, nu kan ik mijn muziek professioneel laten afzeiken :)

Ik heb hier nog een Dorpzicht shirtje liggen met 'vouwinstructies' ;)

We krijgen eerdaags ook weer nieuwe "X-LIK" shirtjes en truien.

Orgineel geplaatst door spdk

We krijgen eerdaags ook weer nieuwe "X-LIK" shirtjes en truien.

Staan ze al op de site? Of zijn het gewoon weer dezelfde als de oude?

Ik dacht echt dat jullie dood waren trouwens, ik heb nog een paar oude Dorpzicht CD's uit de 10tjesbak bij dat vrouwtje uit Eindhoven die op alle feesten staat gevist.

Daarna heb ik niks meer gehoord van Dorpzicht.

Hardcore/Gabber is dood en gereincarneerd als Hard House 8D Welkom trouwens, spdk! Ik maakte vroeger (hoor mij) ook veel hardcore in Fasttracker 2. Een tracker is echt perfect om hardcore mee te produceren. Werken jullie ook nog met trackers?

Orgineel geplaatst door Ralf T
Hardcore/Gabber is dood en gereincarneerd als Hard House 8D Welkom trouwens, spdk! Ik maakte vroeger (hoor mij) ook veel hardcore in Fasttracker 2. Een tracker is echt perfect om hardcore mee te produceren. Werken jullie ook nog met trackers?

Deze posting classificeer ik als "unintentional flame" ;)

Het leeft zeker nog, en het groeit in landen zoals Italie en Spanje als een dolle.

Er is tegenwoordig weer een nieuwe reeks Thunderdome's (zwarte en grijze hoes) die zelfs redelijk experimenteel klinken.

Ik vind promo dan ook geen hard house maken. ;)

Orgineel geplaatst door Ralf T

Nee we gebruiken geen trackers meer, we zijn daar wel mee begonnen, ProTracker en SoundTracker op de Amiga 500, daarna FastTracker maar toen zijn we al heel gauw overgestapt op cubase (pc) maar dat loopt niet echt lekker, dus alles verkocht en stepsequencers aangeschaft, is ook niet alles dus nu gebruiken we een atari st (ik en geronimo dan, acesone niet) en dat werkt prima!

:L

Orgineel geplaatst door bikkel

Staan ze al op de site? Of zijn het gewoon weer dezelfde als de oude?

Ik dacht echt dat jullie dood waren trouwens, ik heb nog een paar oude Dorpzicht CD's uit de 10tjesbak bij dat vrouwtje uit Eindhoven die op alle feesten staat gevist.

Daarna heb ik niks meer gehoord van Dorpzicht.

Onkruid vergaat niet

De shirts en sweaters moeten nog gedrukt worden en het worden andere, op dit moment hebben we weer "classic dorpzicht" truien met wit logo op zwarte hooded sweater, tshirts en sleeves, echt goed!

Dat vrouwtje van die parties verkocht ook dorpzichtstickers, terwijl wij ze gedrukt hadden om gratis uit te delen, lucratief handeltje voor die mevrouw, die zal nu wel op Aruba zitten8)

Back