Orgineel geplaatst door Ralf T
Hardcore/Gabber is dood en gereincarneerd als Hard House![]()
En er geen steek beter op geworden...geen goed karma opgebouwd in het vorige leven???
Hier ga ik me niet populair mee maken bij ons nieuwe lid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Orgineel geplaatst door Ralf T
Hardcore/Gabber is dood en gereincarneerd als Hard House![]()

Orgineel geplaatst door Nolet
En er geen steek beter op geworden...geen goed karma opgebouwd in het vorige leven???
Hier ga ik me niet populair mee maken bij ons nieuwe lid![]()
Harde techno heeft een goed karma en is stoer, zonder harde techno had nog nooit iemand een 303 door een distortion gegooit toch?
Orgineel geplaatst door spdk
Ik probeer het op deze manier:
Het is allemaal house,
je hebt goede en slechte house,
ik hou alleen maar van goede house.
Een houser

Origineel geplaatst door spdk
Hoi, even voorstellen is gewenst dus bij deze:
Ik (SpdK) heb samen met mijn broer een studio, grotendeels analoog maar we doen niet te moeilijk het moet wel handig werken. We hebben bijvoorbeeld laatst een Waldorf Q Rack aangeschaft want dat is ook wel heel gaaf.
Een vriend van ons heeft ook een studio en samen doen wij ons best om leuke muziek te maken, leuke plaatjes te draaien en feesten te geven onder de naam Dorpzicht. Dit doen we nu een jaartje of 12 en het bevalt goed. Mijn broer (geronimo) en een maat (Acesone) draaien doorgaans plaatjes en ik mag (als vanouds) met drumcomputertjes, mengtafeltjes en keyboardstandaards slepen om daarna kilometers kabels in te prikken voor het live-optreden. Maar, gelukkig mag ik als beloning dan ook aan de knoppen draaien
Ik heb na zitten denken of ik nog meer hobbies heb, maar die heb ik niet, duszzz..
Groets, SpdK
Origineel geplaatst door spdk
Ik probeer het op deze manier:
Het is allemaal house,
je hebt goede en slechte house,
ik hou alleen maar van goede house.
Een houser