Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
komt nogal in de buurt van pochos
ik vraag me af hoe 6 eruit ziet
solinastringsynth:75-100
mini's zullen makkelijker te repareren zijn, hebben een betere bas en snappier envelops
daar staat tegenover dat er in een jp8 meer zand gaat dan in een mini
nog een plakje koek jongens?![]()

Geef je hier toe dat je gewoon aan het trollen bent, of hoe moet ik dit interpreteren?
@Ralph: heb je redenen om aan te nemen dat er meer dan 75-100 solina string synthesizers zijn? Ik heb er nog maar heel weinig langs zien komen, en degenen die zich er meer in verdiept hebben blijkbaar ook.
Gelukkig is de prijs van de stringsynth niet in verhouding tot de prijs van een Jupiter 8 zoals hun productieaantallen in verhouding tot elkaar staan.![]()
@ralph:
geloven doen we in de kerk, be free to attribute more reliable numbers
tav de mini's/jp's: heb ze hier side by side, i rest my case
(hou die van mij nog maar even na de leuke sessie van gisterenavond |)
Dit SOS artikel staaft wel dat er alleen 100 zijn gemaakt. Ik neem aan dat SOS wel hun research volledig hebben. Ik verbaas me er ook over dat er zo weinig van gemaakt zijn.Ik kan het niet onderbouwen meer een "gut" feeling gedeeld met enkele andere liefhebbers van de Solina String Synth.
De mini is idd baskoning, maar vond de JP8 in zijn eigen hoekje ook heel leuk bassen.

voorbij te gaan en eindelijk antwoord te geven op de vraag:Hoi,
Stel dat je er een in huis wil halen.
Is het van groot belang welke versie? of maakt dat niet veel uit ?
Er zijn blijkbaar 9 versies:
[/COLOR]

http://www.vintagesynth.com/arp/stringsynth.php
Wellicht dat deze door de war wordt gehaald met de Solina String Ensemble. Van de laatste zijn er natuurlijk meer gemaakt.
En wat de bassen JP8 vs Mini's betreft, ach het blijft een kwestie van smaak![]()