De vetste tracks van powernoise, industrial, tekno, EBM en alles tussenin!

Terminal choice (blegh)
seriously, dude. uuughh, :r 'fuck you like an animal'? :stupid

@ krek: precies wat krat al zei. dan krijg je wel voornamelijk 4 on 4 beats, maar dat muziek is lang niet gelimiteerd tot dat. let in ieder geval goed op wat je wel en niet tot dat muziek aantrekt. wie weet kom je uiteindelijk bij een heel andere stijl terecht wat nog beter voor je werkt. :)
kan ik trouwens ook stahlfrequenz aanraden? misschien dat je ook niet vies ben van een scheutje S.K.E.T.?

wat moet dat titel trouwens van de nieuwe S.K.E.T.? dik afgezaagd van winterkalte, niet cool.

Ik zie dat vaker gebeuren op Hands. Je moet wel de labelbaas te vriend houden?

Als ik eens wat op Hands zou mogen uitbrengen maak ik een nummer wat "Stop extreme noise polution by Winterkalte" heet, en zet dat erop. :D

yeah. maar verder niks te klagen hoor. ik vind het nogal fijn hoe dat muziek allemaal zo neutraal is qua concept. niet allemaal dood en verderf enzo.
en laten we het niet hebben over die slipcases van hands... echt de best!

owja, heeft er nog iemand hier de nieuwe full-length van herz jühning gehoord? ik was helemaal gek op z'n ep, maar dit vind ik saai. dit is pas afgezaagd hey. ik heb al laten weten wat ik van galakthorroe vind, maar met deze plaat ben ik alle hoop voor dat label kwijt.
ik baal er zo van... want ik was echt helemaal weg van die ep.

zo... zag laatst maximum punishment solutions van thorofon liggen voor zo'n €40+. bestaat daar ook geen cd versie van? op discogs zie ik daar niks van, en dat is toch vet jammer.

Laatst gewijzigd:
Tis bijna allemaal wel lekker duits he... eheh

Dat is wel aan het veranderen omdat industrial en aanverwanten momenteel in de USA voet aan de grond krijgen. Diverse Amerikaanse labels en bands zijn erg goed bezig. Aangezien ik zelf bij een van die labels een deal heb zie ik die ontwikkeling van dichtbij, en ik zie ook wel gebeuren dat Ant-zen en Hands hun positie moeten afstaan of delen aan/met US labels als Crunch-pod, Vendetta music en Tympanik.

iemand nog xotox live gezien? visueel echt storend, hoor. die kregen de glowsticks gewoon terug gesmeten hoor!

deze mag er toch ook tussen, he?:
R-1111269-1192836541.jpeg
f3899adb0792f8b2d4a6bd36e45f2d63_full.jpg

:halleluja

Laatst gewijzigd:
oe, heb er nog een:
'Wann Endet Die Zeit' van Pimentola. (zoek maar niet op youtube - wat je dan vindt, dat slaat echt nergens op.)
dikke schurende kicks gesteund met oosterse elementen. laat me zo een beetje denken aan ah cama-sotz, maar toch heel anders. ook een goede voor de dansvloer in ieder geval!

iemand nog xotox live gezien? visueel echt storend, hoor. die kregen de glowsticks gewoon terug gesmeten hoor!

deze mag er toch ook tussen, he?:
R-1111269-1192836541.jpeg
f3899adb0792f8b2d4a6bd36e45f2d63_full.jpg

:halleluja

Hoe is die plaat? Ik heb een split LP met Stahlwerk 9 en die klinkt wel OK, maar Stahlwerk 9 vind ik wel beter op die plaat.

Dat is zeker het goede nummer. Want dit klinkt wel een beetje als die split LP. Als er maar een goed nr op staat kan ik me de aanschaf wel besparen. Kan ik weer goede(oude) punk/hardcore kopen. :D

smaken verschillen he, maar ben nooit stapel geweest van RD, behalve de pic7", die's echt wel ranzig...

smaken verschillen ja. Rasthof Dachau is altijd een favotje van me geweest.
hebben jullie ook krieger gehoord? daar ben ik dus ook helemaal gek op.
ik weet niet, die jongen z'n stijl staat me goed, en zijn muziek heeft enorm veel invloed gehad op de mijne. maar nogmaals, smaken verschillen :D

kennen jullie ook Viron? dat vind ik een moeilijke... zovan, die vent heeft echt een subliem geluid en zijn muziek luistert wel lekker weg met een biertje! maare... meer eigenlijk niet, vind ik. evengoed maakt ie wel muziek wat echt goed bij m'n avatar past. cheesy industrial, oh yeah, en dat allemaal zonder dikke techno kicks, fuck yeah!
toch echt wel jammer dat die jongens verder niks opgenomen heeft met Viron.

hmm... en sinds we het nu toch een beetje over power electronics hebben, mag ik zeggen dat 'Girone Del Sangue' van Deathpile de fokking shit is? dit is wat ik luisterde toen ik met de elektronisch muziek begon. wtf! natuurlijk is dat niet goed gekomen met mij :biertje:

Laatst gewijzigd:
Van deathpile heb ik de 120 days of sodom split LP met discordance. Die deathpile kant komt idd met grof geweld uit je speakers. :dubbel: Lekker rust gevend plaatje.

niiiiiiiice!

en 'shit pig' dan? wat een nummer! "lyrics taken from "the human toilet'" hahaha!!

De deathpile nummers van die LP uit 1997 zijn"
1. Girone delle manie
2. Girone della merda
3. Girone del sangue
De discordance nummers:
1. MANIA
2. TALES OF TORTURE
3. TRAP
Het is zo'n gelimiteerde Old Europa Cafe LP (OELP 003) 470 exemplaren (ik heb nr 93) Wit vinyl.

Back