De vetste tracks van powernoise, industrial, tekno, EBM en alles tussenin!

dat klopt, en iedere DP nummer is sweet-as-shit!
ik moet nog beginnen aan m'n DP verzameling, ondanks dat ik ze al lang ken. tja, wat nou, ik zie DP platen ook nergens staan! natuurlijk zijn een aantal platen goed te bestellen, maar ik ben daar niet zo van. ik wil hem zien liggen, gek worden, en kopen!
achjaaa... :(

tja, dan maar's een vrolijke deathpile nummer opzetten... ja... ah hier, Abominations of the Flesh!!!

Streicher is ook zieke shit. Daar heb ik zo'n reïsue CD van. Opnames uit 1980 op genomen met een MS-20 een MIG piloten helm, militaire scramble apparatuur, een pulse generator, een defecte decoder, AK-47, en nog wat vaag militair spul.

lol, de celebrity mosh met Mikko van Grunt, Greh van Hive mInd, John van Slogun etc etc erin :-) Whitehouse-style :D

Deathpile is idd vééét, en RIP ondertussen....heet nu Angel Of Decay en is erg wisselvallig, 1 goede cd, 1 leuke 7", een crappy cdr etc etc

Deathpile komt voort uit:

betreffende Viron, erg leuke 10" vind ik, gewoon ritmisch spul zonder bonk-bonk-bonk....typisch vroege Steinklang, er was sprake van een opvolger, niets meer van gehoord/gelezen....

Streicher : erg matige cd op Cold Spring.....Freak Animal is net alle Streicher (en Goldenrod) cassettes op cd aan't persen, dé shit!

streicher.jpg

oi oi oi!

ja dat las ik net, over de re-releases van streicher! maar ik moet het nog horen eigenlijk.

en men, john canady is wel raar bezig inderdaad. nu is ie ook typisch bezig met een modulaire systeem. ik vind het maar saai. zoveel dudes doen dat nu ineens, van dat 'haunted house' modulair gedraai, en het klinkt allemaal hetzelfde, omdat er steeds geen ruwe emotie achter zit.
deathpile was leuk vanwege al die uitbarstingen van zulke ruw emoties, en qua concept was het gewoon een perfecte combinatie van alles wat typisch power electronics is. het was gewoon lekker bruut zo. omdat deathpile hun sound zó killer was, was het wat mij betreft een van de betere 'typisch' power electronics bands.

RIP Deathpile.

p.s. fuck wat is die logo toch geil!

Hell yeah, mini-boxset ligt onder de boom met kerst.
Tenminste betaalbaar tegenover die joekel die ze laatst eens te koop aanboden.

Ben benieuwt wat de uitkomst is, aangezien gezegd wordt dat ze een andere weg ingeslagen zijn.

the CNK zijn heelas ook nog bezig. blijkbaar zijn ze bezig met een re-release van ultraviolence uber alles met een nieuwe kaft + remixes van allerlei vage artiesten (ken alleen tantrum en HIV+.)
fuck de nieuwe kaft. ik betaal liever uit m'n ass voor het originele cd. noem mij maar een homofoob, maar ik kan het gewoon niet vastknopen aan de CNK die ik op m'n 16e kende.
tjezus, waren ze maar stil gebleven. :frons:

the CNK zijn heelas ook nog bezig. blijkbaar zijn ze bezig met een re-release van ultraviolence uber alles met een nieuwe kaft + remixes van allerlei vage artiesten (ken alleen tantrum en HIV+.)
fuck de nieuwe kaft. ik betaal liever uit m'n ass voor het originele cd. noem mij maar een homofoob, maar ik kan het gewoon niet vastknopen aan de CNK die ik op m'n 16e kende.
tjezus, waren ze maar stil gebleven. :frons:

Oh jee... Waar slaat die voorkant op? Niet dat ik problemen heb met wat ik daar zie, maar ik vraag me toch wel af wat de link is naar over-the-top terrorisme thema waar ze toen mee bezig waren? Het gaat toch over alles dood en kapot maken? Nja, die release hoef ik niet te hebben nee (ben al blij met het origineel) maar vraag me wel af hoe de rest van de artwork eruit ziet... Het gaat er bij mij niet echt in.

Hun vorige release was ook niet veel aan (zwak uitgedrukt), maar de artwork (de bandfoto's) daarvan was wel mooi gedaan op die overdreven manier... Het neigt nogal naar onzinnige artsyfartsy waar ze nu mee bezig zijn. Past niet bij de muziek.

Past niet bij de muziek.

misschien wel voor Count Nostra Klub. :(
'A quote by Heinrich Von Baalberith himself about the CD covers
"You should look around 70's east Europe politics, Erich Honecker and Leonid
Brejnev.
Maybe it's not about homos tolerance, maybe it's just about dictatorshit once
again, maybe both..."
'

ik ben evengoed wel benieuwd naar hoe die nieuwe plaat ook klinkt, aangezien hij geremastered is én zogenaamd 'ubercharged!' (wat, nóg hardere kicks?) niet dat ik het originele slecht vind... helemaal niet eigenlijk. ugh...

next!

misschien wel voor Count Nostra Klub. :(
'A quote by Heinrich Von Baalberith himself about the CD covers
"You should look around 70's east Europe politics, Erich Honecker and Leonid
Brejnev.
Maybe it's not about homos tolerance, maybe it's just about dictatorshit once
again, maybe both..."
'

ik ben evengoed wel benieuwd naar hoe die nieuwe plaat ook klinkt, aangezien hij geremastered is én zogenaamd 'ubercharged!' (wat, nóg hardere kicks?) niet dat ik het originele slecht vind... helemaal niet eigenlijk. ugh...

next!

Luisteren doe ik 'm ook wel. Hij kan vast nog wat lomper gemaakt worden. Hopelijk alleen niet teveel poespas. Maar men, die quote gaat ook nergens over...

echt. wanneer je beslist een eigen kaft ontwerpt zeg je toch niet waar het misschien om gaat.

Bundesarchiv_B_145_Bild-F088809-0038%2C_Berlin%2C_East_Side_Gallery.jpg

rauw of niet, het is eigenlijk toch bijzonder goed. misschien wel typisch, maar lang niet standaard.

R-393827-1185939038.jpeg

ben skin crime nu voor't eerst aan't luisteren. ik moet zeggen dat ik de een of ander lamme power electronics bandje verwachte, maar dat valt dik mee. eigenlijk is dit wel goed spul. erg rauw en gestoord, maar wel een handjevol om naar te luisteren. zijn hun andere releases ook zo, als iemand ze hier verder kent?

Back