Nieuwe Hiphopbeat "Moistness" by RinaldoBeatz

Ook nice. Waar komen die strings vandaan dan? Ik vind het alweer voller (en dientengevolge mooier) klinken dan Anotha Planet...

Kijk, het gozertje produceert!

de melodie lijn viool zou ik nog wat aandacht aan besteden. Het klinkt alsof het allemaal strak velocity 100 is, volgens mij wordt het wat levendiger als je wat meer dynamiek in de melodielijn brengt. In weze: de noten op de tel harder, de noten tussen zachter. De accenten met de andere strijkers zitten ook steeds op de tel zo te horen, dat kan je met de melodie partij ook zo ongeveer doen, daardoor wordt het 'puntige' van de strijkersectie versterkt denk ik. :)
volgens mij is het ook leuk om de hele percussie van nu eens te vervangen door symfonisch slagwerk, wordt het een heel andere track ineens, beetje minder gta-intro achtig.

Leuk, maar ik mis dus een rap. Ik neem aan dat dat je volgende stap is.

Is in werking;)

Ook nice. Waar komen die strings vandaan dan? Ik vind het alweer voller (en dientengevolge mooier) klinken dan Anotha Planet...

Kijk, het gozertje produceert!

Anotha Planet was ook eigenlijk gewoon omdat ik veel vraag van mensen had, om zo'n nieuwestijl hiphop beat te maken.
In prencipe vind ik strings ook veel lekkerder om mee te werken.
Maar synths komen vaak ook goed van pas bij hiphop, eigenlijk is het een beetje van dit en een beetje van dat maar, alleen weet ik op het moment geen fatsoendelijke synths/leads/pads ergens vandaan te halen, mischien heeft iemand een tip voor me? mag prijzig zijn,en geen freeware onzin.

Back