Het is een stepsequencer die een sampler aanstuurt. Ik weet niet of er Midi gebruikt wordt of dat de sampler ingebouwd is. De Octopus werkt ongeveer gelijk. Aan de randen zitten schakelaars die verschillende niveau's kunnen bewerken, dus wanneer een sample te horen is, welke toonhoogte og groepen van samples. Ga maar door. Best wel een stijle leercurve. Een week lang de Octopus geprobeerd onder leiding van Seher, de maker ervan. Ging me niet gemakkelijk af.
Ik vind die Tenori-on door z'n lichtjes een stuk onoverzichtelijker, maar voor het publiek nog onbegerijpelijker, dus het heeft wel wat. The show must go on
Zo'n Stylophone heb ik laatst gekocht, kost geen bal! Leuke dingetjes zijn het. Je hebt hier trouwens ook een bandje "La Roux" of iets dergelijks, ook leuk.
Ik heb op de Messe demonstraties gezien van de Tenori-on en er zelf even mee gespeeld. In de juiste handen is het een heel krachtig improvisatie apparaat, maar voor de meeste van ons zal het niet meer zijn dan een grappig, beperkte gimmick. Vrij duur ook.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.