Ik bedoelde niet dat jij dat allemaal claimt, maar Tidal. Alle marketingballen op aanbod en kwaliteit, maar als de UX tekort schiet en gebruikers niet eenvoudig kunnen vinden wat ze zoeken, houdt het wmb op. Spotify kan je iig veel meer naar eigen hand zetten, gebruik het ook lang niet allemaal.Ik leg uit HOE het werkt. (...). Verder claim ik niet dat Tidal het "beste" is en het "meeste" omvat: geen idee waarom je holle marketingtermen plots in de converstatie brengt?
Het was vooral de zoveelste poging van de zoveelste tussenpartij om nog meer geld af te troggelen van, uiteindelijk, artiesten en gebruikers. Was rond de lancering juist heel weinig onafhankelijke info te vinden. Die marketing bestnd vooral uit dreigementen aan kenners die uiteenrafelden dat het vooral bullshit was.MQA: dat was marketing. Het was zogenaamd "lossless", maar het was het niet. Er was best veel informatie over te vinden hoor. Het was wel sterke marketing zoals vaak het geval is in de "audiofiele slangennesten" waar je je weleens in kan bevinden zonder het meteen te beseffen, al dan niet ongehinderd door een gebrek aan technische kennis.