Zoek t synthlid bij de soundsystem,..

Er staat nog niets op de agenda maar ik zal het wel doorgeven als we weer wat gaan doen.
We kunnen idd een leuk feest geven voor 200-300 man, ligt een beetje aan de ruimte.

Jammergenoeg hebben ze de bunker dichtgemaakt, dus daar kunnen we niet meer in. We hebben een leuk strandje pal naast de kerncentrale hier. Leuk uitzicht en aan het einde van de nacht geeft iedereen licht.

volgensmij kunje in zeelande ...best een feestje geven ...:eureka:
mits lekkah weer + geen windkracht 10 ;)

kheb hier nog stapel flyers liggen,... van een feestje on de a12
grote lange tunnel by maarn is toen niet doorgegaan ,.vanwege dat twee andere groepies ? t een weekend ervoor hadden verziek rondom dat terrein ,
open aan een spoor weg waren mensen op gaan lopen enso
[khad egt veel spullen geregeld / video/ projectie app van toen m. werk ]

Vroegah heb ik met me broers en wat vrienden in A'dam een paar feestjes gedaan onder de naam RMB, Richard, ik dus, Michel me broer en die B weet ik niet meer...
Geluid en licht huurde we en drank bij de Heineken, handig als papa daar werkt hehe.
Het laatste feesie hadden we zelfs wat bekende DJ's zoals Lady Dana, Dimitri, Hakkleuter, Choosen Few.
Helaas zijn we er nooit verder mee gegaan.

eerste party die ik (samen met George O.) organiseerde was in 91...
Was een gehuurde foute zaal (Imperium in Rotterdam... was eigenlijk een swingbeat tent :P)...
ervaring rijker en mn portemonee lichter :(

@Mario:
Ik heb zelf Finsent niet gekend. Wsl dat BRZ het zeker weet?!?!?
Als je Jason ziet doe m maar de groeten van DATA .. dan weet ie het wel weer :)

Jean hier.

Altijd leuk meegedaan, vaak opgebouwd en opgeruimd (Ijselstein me de tering gewerkt).
Veel bij Cybx gehangen was altijd vet, vrijwel alle feesten meegemaakt.......hoogtepunt Curley benefiet en Maasvlakte...............Eemshaven was ook gek.
Ook wel gedraaid en livesetjes gedaan.

Ooit Brz (TDK) meegenomen naar de papaverweg(of was de 1e keer maasvlakte Teknival)..........gast is gelijk z'n eigen soundsystem begonnen en volledig bekeerd.
(:
Ook nog ff mee mee gehobbeld.......ook met Matika.

Langzamerhand gingen er mensen dood, werd de muziek steeds harder en sneller, bleven te veel mensen hangen in het nietsdoen of werden lijp, de drugs ging vervelen....................toen ben ik maar afgehaakt.

Mis het nu wel............vooral de lekker spaceavonturen en het gezellig afkomen met z'n allen.
Dus maar weer eens snel ergens zegelen en dansen.

Als je Jason ziet doe m maar de groeten van DATA .. dan weet ie het wel weer :)

Jason ook al jaaaren niet gezien,.. Dus als jij m ziet,.. doe m de groeten van Mario,.. Gheheh

En George gaat heel goed tegenwoordig. Hard op weg om t grootste PA bedrijf van NL te worden geloof ik! 'Kzal m weer es opzoeken als ik in de buurt ben.

Jean hier.

Altijd leuk meegedaan, vaak opgebouwd en opgeruimd (Ijselstein me de tering gewerkt).
Veel bij Cybx gehangen was altijd vet, vrijwel alle feesten meegemaakt.......hoogtepunt Curley benefiet en Maasvlakte...............Eemshaven was ook gek.
Ook wel gedraaid en livesetjes gedaan.

Sta je hier niet tussen dan?

magk ook voor andere spreken............:D :engel: ach
om on topic te blijven ,.. mononom membie roberr alias ; sensory overload
is / was zekers een mede former hehe:P

druk met veel denkik treed iig nog steeds op tsjek myspace
best goede platen gemaakt [net niet over de top france/ italie tek shit !
voor degene die mononom en meer mp3 willen luisteren / downloaden
go yor gang ;
http://www.myspace.com/sensoryoverloadrecords
degene die dj zijn kopen wel ...platen ! zijn motto
:okdan:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1144799#post1144799

pixie robert/curley omaarniettevegeten
:biertje: tsja

11.nov.2008 16:59

All the members of epsylonn respect really the sound spatial of Curley.
c' is the sound of futur
SyStEm InTeRnOiZe

21.sep.2008 09:26

to God we can speak..
to Curley we can listen!!

Attachments

• curleyfinny6hf9.jpg
    curleyfinny6hf9.jpg
    78,8 KB · Bekeken: 159
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=334979124

kiek alias gerald ist nou andersom,..iig wijk vuil ..uhh grofvuil

deze man heeft een platen collectie [ ola ]
tsjek zn acid mix - beetje 90a95...mononomm style ,...
veeeeel outdoor festivitys mee gedaan ,....verjaardagen mee gefriekt/doorgedraaid,alsmede rooimark / bassie [pk] rich [hpg]
grof vuil feestjes mee gedraaid [waikse dudes leon/ sebassie enmeer!]:okdan:
http://www.myspace.com/groffuil
tsjek 4 wat mixjes

volgensmij heeftie ook nogs ergens een nordlead en mpc gehad
[geen sc6:D;):P
zn draai kunsten daarin tegen deste beter
kheb iets van 6 mixjes uit die tyd
10 jaar terug ga ze egt eens uploaden ...https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=109363&highlight=gerald&page=2
voor wie wil ?
zo hoorje ze byna niet meer durf jk te zeggen ...

Attachments

• kiekie.jpg
    kiekie.jpg
    11,1 KB · Bekeken: 147
Nee, ik zie wel David, Mickey, Jij, Ragnard, Mike, Sander, Mike en Ray en nog vele vele anderen.......maar ik sta er niet tussen.

Iedereen ook zo jong............snik.

kan david / cuba 7k, zelf niet wat posten :halleluja
istie druk met zn mpc te salen ?

vriend jerioen ook ff shameless reclame maken ....
kon t effe nie vinden - heeft ook ergens wat gepost

http://www.myspace.com/deoorzaak
voor al uwen tech/k/no ..rdam
:kroon: ajoo

eerste feestjes gedaan met panik,prank en headfuk in england. 2001 terecht gekomen bij tdk naar moerdijk, headfuk geluid in beslag genomen, ben gebleven bij tdk , dan veel feestjes en teknivals,nu zijn wij samen met aa, k' heb gedraaied dit jaar op cyb-x feest marconiplein samen met vriendin inge,
doe ook dubstep feestjes onder naam vuig samen met co2ro

eerste feestjes gedaan met panik,prank en headfuk in england. 2001 terecht gekomen bij tdk naar moerdijk, headfuk geluid in beslag genomen, ben gebleven bij tdk , dan veel feestjes en teknivals,nu zijn wij samen met aa, k' heb gedraaied dit jaar op cyb-x feest marconiplein samen met vriendin inge,
doe ook dubstep feestjes onder naam vuig samen met co2ro

hoest met tdk ..
geloof momenteel hebbie voornamelijk aa & zmk

die nog wel wat doen met feestjes ..
en mensen / djs gatsen dudes swingen gewoon mee ..van t ene sytem naar t ander
ast maar ...niet stopt :D:halleluja

dat dub step blijft een vaag gegeven [asje t in hokjes wil stoppen ] crossover ist ook weer niet !
ken wat myspace mensen die " mooie" dub step maken
myrkur
luistert wels naar http://www.sub.fm/
maar daar hebbie egt veel crap waardoor heen ge mc,t wordt

denk dat de dub step juist terug linkt ri de drum & bas op een eletro soundige manier [:okdan::D]
breaks 160+ toch vette sounds ..maar licht van karakter

ach mischien moet iedereen zn eigen dubstep maar verzinnen
[subliminal criminal vindt persoonlijk erg org. nog steeds /
http://www.myspace.com/industrialfunk2
vanwege T ; egte 90ies lectro / uk / style breaks stil making
kent matt vast wel ...:doei:

Ok,.

Eigenlijk vraag ik me dit al een tijdje af,.
Wie hier op t forum gooien er feesten?,..
Welk system?
wie is er vaste kru???,...
wie doet wat????? Techniek,.. bouwen,.. sjouwen,.. live,.. dj,.. vj etc,..
En wat waren de parties??

Kweet dat er wat ouwe garde op t forum zit,.
Maar wie bij wat hoort weet ik niet.
En de jongere systems,.. van na 2000,.. die ken ik oha al zeker niet!!

Ik zal maar zelf ff aftrappen,..
System: cyb-x010,.. co-founder, vaste liveset en verder sjouwer bouwer veger kraker technicus enzoverder,. Mede oprichters zijn Ries, Mike, Ray, Alex en Jason.
Dj's die bij ons vaak draaien of hebben gedraaid: Ragnard, Bas, Annette, Ratski, Ricky D, Raquel, Sakia, Joachim, Curley, David Vunk en nog veeel meer,.
Livesets,.. Sebastian(69db), Filter Fedde, Cpu-crew, David Spaans, Rick D
Ab Original, Nrg
Mc's: Mc Tablloyd, Genmo aka Liam Eciov, Whatshisname
VJ,s Bart, See Luce, Tomek Axn aka Atom-x, Nitro TV
Hoofd techniek tegen wil en dank is Elektra Mike,.

Feesten samen gegeven met AA, Tdk, SP23, MononoM, Wirwar, X-lag, Teknozems, Matika, Weerloos, en nog veel meer,..check de flyers

Vetste parties die zo in me opkomen,. Wilton Feijenoord vlaardingen, Sportlife Amsterdam, Ijsselstijn, Kelder party in ons hoofdkwartier, Curley Benefiet in de nijmegenstraat,. Legalise it after in t afrikagebouw,. En uhh,. die paar superdikke teknivals die we hebben geinitieerd.

Bovenstaande is volledig onvolledig,..en wazig in mn hoofd!
Dus maak je niet druk als je er niet tussen staat of iets niet klopt,. want ik ben toch vager!!
Zet je zelf er gerust tussen!!!

De meeste flyers van feesten waar we iets mee te maken hadden staan hier!

Ik zal binnenkort nog wat toffe foto's uppen en oud videomateriaal tuben.

De laatste jaren geven we nog sporadisch feesten,.. misschien 4x per jaar ofzo,... ik was toendertijd al gewoon veeel te oud en nu is de rest ook intussen bejaard!!! Al doe ik nog wel regelmatig keiharde sets her en der.

Ik ben nu een dub-system aan t opzetten! Da's beter voor ouwe mannen.
Minder vies ook!!! Hoop ik,..

Teknozems, daar is het voor mij begonnen wat draaien op feesten betreft. Iskander, Dylan, Remco, ouwe John allemaal goeie gasten die toch wel de vaste bezetting waren van die system. Groenedaalstr, Jutfaseweg....

Teknozems, daar is het voor mij begonnen wat draaien op feesten betreft. Iskander, Dylan, Remco, ouwe John allemaal goeie gasten die toch wel de vaste bezetting waren van die system. Groenedaalstr, Jutfaseweg....

hey keesx ....:doei:

Vergelijkbare discussies

Back