Mariska - Elements of the Mind (feat Torq)

Ik geef Ronegen wel een beetje gelijk, de beat is wederom saai alszijnde dat die het gehele nummer (bijna) niet veranderd. Quirky Habits had echt een 100x betere beat.
De keuze van je geluiden vind ik altijd wel tof en zeker nu weer, leuke melodie ook.

[:{]Tja, Mariska je weet dat ik bij jou alleen reageer omdat je van het andere geslacht bent...maar toch..ook dit vind ik weer heerlijk klinken. Na veel commentaar met aanwijzingen voor verbeteringen aan je tracks in andere threads, hoop ik, dat je niet te veel verandert aan je stijl.[/:{]

[:{]Tja, Mariska je weet dat ik bij jou alleen reageer omdat je van het andere geslacht bent...maar toch..ook dit vind ik weer heerlijk klinken. Na veel commentaar met aanwijzingen voor verbeteringen aan je tracks in andere threads, hoop ik, dat je niet te veel verandert aan je stijl.[/:{]

Hehehhe :D Dankje peter! Nou ik blijf gewoon m'n eigen ding doen! :)
Collabs zijn natuurlijk anders, als ik op m'n eentje werk verloopt alles wat organischer en dat hoor je ook! maar het is ook wel leuk om eens samen te werken met iemand, dan bekijk je alles eens vanuit een ander aspect :)
Maak je geen zorgen, ik heb m'n eigen stijl en dat hou ik ook!

Back