Soft synth?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en is zo'n E-mu Xmidi 1x1 kabel echt een goede oplossing voor midi? of is de hardware voor midi beter?
"Hardware"? Niet van toepassing. Je kunt met dit ding je JV op je computer gebruiken, er is geen "hardware" die dat doet.

Verder werken zo'n dingen door de bank genomen prima. Zelf al jaren een 2x2 MIDISport, die bleef, de Midex ging weg. M-Audio snapt gelukkig beter dan Steinberg wat het bijhouden van drivers voor legacy-producten betekent.

Shoarma, het wordt nu echt tijd om eens op internet wat rond te gaan lezen en niet lui "lalala geld" te roepen hier. Natuurlijk mag je hier vragen stellen, maar het werkt redelijk irritant als je hier met simpele vragen komt die alleen voortkomen uit het feit dat je je nog niet genoeg in de materie hebt ingewerkt.

Bovendien vroeg je niet alleen maar naar iets over een midikabel, je vroeg naar "soft synth" en of jij daar iets mee kon. Google op soft synth, en je vijfde treffer (althans bij mij) is godverdomme deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Soft-synth.

Shoarma, ga Falafel scoren en midi kabels! Waar woon je? Misschien is er iemand in je buurt die in zo'n 1,5 minuut je het kan laten zien... ;-P

Shoarma, Gaaaast, léés! Iedere beginner (ik ook ongeveer 2 jaar terug) heeft in het begin veel te leren. Ik kan zelfs stellen dat ik nog niet alles weet/onder de knie heb.

De zijn in deze draad door diverse forumgenoten tips voor sites aangedragen, dus léés! en leer.

Shoarma, Gaaaast, léés! Iedere beginner (ik ook ongeveer 2 jaar terug) heeft in het begin veel te leren. Ik kan zelfs stellen dat ik nog niet alles weet/onder de knie heb.

De zijn in deze draad door diverse forumgenoten tips voor sites aangedragen, dus léés! en leer.

Bedankt voor de tip, als beloning heb ik net 50 euro op je paypal account gestort :W

Godallejezus.... wat een figuur.

Gezellig profiel trouwens :)

Biografie : Antichrist
Interesses : De dood
Wat doe je voor je brood? : Putjeschepper

Laatst gewijzigd:
is dit niet een (ex-)SFer toevallig?

Dit dacht ik ook jah. Ik denk aan Smack... die alle soft mensen aan het pesten is ;-P

Misschien heeft ie al z'n hardware verkocht n is overgsta.....

NEEEEEEEEEEH KAN NIE! (da soft gedeelte dan ey)

och, ik hou wel van Shoarma, op z'n tijd.... met voldoende saus erbij natuurlijk

stop met het uitmaken van mij een ex SFer -__-"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back