Dopplereffekt interview in The Wire 308 October Issue

Document1

Koning, Keizer, Admiraal
Dacht meld het maar even hier aangezien deze dame en heer (volgens mij) nog nooit een interview hebben gegeven. :)

Lijkt me een heel oud interview.

Volgens mij niet hoor, ik heb die Wire hier thuis liggen en die zegt toch echt October 2009 :P

Ook al vindt Snikkel het weliswaar slaapverwekkend ik trap het toch nog even omhoog voor het geval iemand het gemist heeft. :mega:

Nee hoor prima interview maar er wordt een beetje raar gereageerd op mijn suggestie dat dit interview wellicht al een tijdje geleden afgenomen is. Of de interviewer is totaal niet op de hoogte van de activiteiten van Gerald Donald het de afgelopen jaar, twee jaar.

Bericht door een moderator:
De scans van het interview zijn verwijderd. Het posten van met copyright beschermd materiaal kunnen we helaas niet toestaan.

Nee hoor prima interview maar er wordt een beetje raar gereageerd op mijn suggestie dat dit interview wellicht al een tijdje geleden afgenomen is. Of de interviewer is totaal niet op de hoogte van de activiteiten van Gerald Donald het de afgelopen jaar, twee jaar.

Viel toch wel mee, jij zegt alleen dat het heel oud is. zonder verder aan te geven waarom jij dat dan denkt/weet.
Waarop Document1 dan gewoon zegt, dat hij het uit de wire heeft van Oktober dit jaar. Daarna val jij in slaap :?
De hele situatie kan mij verder gestolen worden :D maar ik snapte niet dat je ervan in slaap viel.

namen verzinnen voor elkaar ben ik ook niet zo van moet ik eerlijk zeggen, maar dat ff terzijde.

Had ik een "captain obvious" plaatje moeten gebruiken in plaats van de driedubbele :Z toen dhr document1 ten onrechte dacht dat ik het woord oktober wat toch echt vier maal vermeld staat in deze topic over het hoofd had gezien? Dan bij deze mijn excuses.

Back