A.R.

Snap niet dat je die nare man binnenlaat bij je apparatuur...:D

Ja ,..lekker duister wel:duivels:,.. cool,..Zit wat kut in de mix maar dat doet er niet toe,.. Filmpje ook zeker gaaf,..

Alleen is dat model bivakmuts wel een beetje 2008,.. ik zou dan meer voor t laaste modelletje gaan met randjes rond de mond en ogen met complementaire stiksels ,...en misschien zo'n hippe panty eronder voor t spiderman effect! :D

Kmoet ook maar es wat joetjoep eruit gaan gooien. Geeft wel een leuke extra dimensie eraan!!

Klinkt goed, dikke set up incl. Drexciyan bivakmuts, maar het is een een live jam. Zou het beter vinden als het echt een track wordt/is. :okdan:

Ik ging die Bivaksmuts dus hier halen in Ierland voor mijn Youtube filmpjes zegt die traveller (Irish-gipsy) in die zaak tegen mij, "wil je een groene of een zwarte"... waarop ik zeg dat het mij niet veel uitmaakt. Waarop hij weer zei dat de groene waren om mee te vissen en die zwarte's waren voor de Britse Banken hierzo :D

ira_belfast_210156c.jpg

Vette shit man... wanneer kom je weer 'n keer het water over? Mischien 'n avond/nacht hebben met meer live 808 gebrul!!!

Naarmate ik er meer naar kijk hoor ik er ook meer in
het is niet echt pakkend, denk ik
totdat je denkt ...
Ik wil dat ook!!!
Maar dan zonder muts 8o)

Back