Smaken verschillen gelukkig, ik vind de muziek niet spannend. Het zwart wit effect en het enthousiasme waarmee je alles doet vind ik dan wel weer erg leuk.
Ja ,..lekker duister wel,.. cool,..Zit wat kut in de mix maar dat doet er niet toe,.. Filmpje ook zeker gaaf,..
Alleen is dat model bivakmuts wel een beetje 2008,.. ik zou dan meer voor t laaste modelletje gaan met randjes rond de mond en ogen met complementaire stiksels ,...en misschien zo'n hippe panty eronder voor t spiderman effect!
Kmoet ook maar es wat joetjoep eruit gaan gooien. Geeft wel een leuke extra dimensie eraan!!
Ik ging die Bivaksmuts dus hier halen in Ierland voor mijn Youtube filmpjes zegt die traveller (Irish-gipsy) in die zaak tegen mij, "wil je een groene of een zwarte"... waarop ik zeg dat het mij niet veel uitmaakt. Waarop hij weer zei dat de groene waren om mee te vissen en die zwarte's waren voor de Britse Banken hierzo
Misschien kom ik volgend jaar net voor de zomer weer terug voor een halfjaar ofzo. (zomer/winter periode) Daarna weer verder kijken en ontdekken. Kweet nog niet waar.
Gelukkig niet
Nee, dat plaatje komt uit het Noorden, waarschijnelijk Belfast ofzo ikzelf zit in de republiek. Hier hebben wij niet van zulke mooie muurschilderingen
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.