Ik heb een QY700 over genomen van iemand op marktplaats en nu merk ik dat het pijltje naar links niet helemaal lekker meer werkt. Is zoiets makkelijk schoon te maken, te repareren of te vervangen?
hey bikkel , gefeliciteerd je nu ook bij de trotse qy700 bezitters hoort
Pijltje links knop is een "computertoetsenbord' knop.
Deze hebben een gewone schakelaar eronder zoals de oude computertoetsenborden en zien haast hetzelfde uit als van stompbox/peNdaaltjes.
Het is mogelijk om het witte kapje voorzichtig omhoog te wippen om deze eventueel schoon te blazen.
Niets forceren a.u.b !!!!...als het niet lukt moet je er toch van de onderkant bij .
Maar als je nu eens een stuk of 100 keer op dat toetsje drukt/tikt/ramt als de qy of zijn kant staat of op kop. ?...help het niet ?
Openmaken is altijd de laatste optie.
ps, mijn qy heeft er ook iets last van dat er af en toe een toetsje niet gelijk pakt.
Oh ja hij gaat best makkelijk los. Even geblazen met perslucht, een paar keer gedrukt en hij lijkt het nu weer vrij vlot weer te doen. Eens even kijken of het zo blijft
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.