Hallo allen, Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag een Akai mpd32 gekregen. Hij werkt al een tijdje met FL Studio en had de youtube filmpjes gezien waarop dit apparaat gedemonstreerd wordt. Zag er allemaal niet zo moeilijk uit. Helaas zijn we nu al dagen bezig om het apparaat aan de praat te krijgen. De bijbehorende software lijkt wel te communiceren met het apparaat, maar als ik het bijbehorende programma LiveLite opstart lukt het me niet om geluid te produceren. Zelf heb ik hier te weinig verstand van, en mijn zoon is pas 14 en voor hem is het ook moeilijk. Ik ben eigenlijk in staat om het ding maar weer te verkopen maar misschien is er ook een mogelijkheid dat iemand hem een beetje op weg helpt met deze materie? Is er iemand op dit forum die met dit apparaat werkt en die ons kan helpen bij de installatie etc zodat hij in ieder geval met de presets aan de gang kan? Natuurlijk moet hij daarna het hele manual nog een aantal keer goed doorlezen, maar ik heb nu gewoon het gevoel dat we iets niet helemaal goed doen waardoor hij niet goed werkt. Al kan hij alleen maar alvast met de presets aan de gang en van daaruit iedere keer iets uitproberen en zo verder leren.
Uiteraard wil ik betalen voor een (goede) uitleg! Neem svp contact met mij op als je dit zou willen doen? Wij wonen in Zwijndrecht. We kunnen eventueel ook naar jou toe komen, maar dan weten we nog niet of hij wel op onze computer werkt.
Ik hoor heel graag, want zelf ben ik al drie avonden bezig en ik zie het niet meer zitten. Ik denk dat dit eigenlijk een te professioneel apparaat is achteraf bezien maar ja, ik heb het een aantal weken geleden al voor hem gekocht dus terugbrengen is geen optie.
Bedankt alvast!
Uiteraard wil ik betalen voor een (goede) uitleg! Neem svp contact met mij op als je dit zou willen doen? Wij wonen in Zwijndrecht. We kunnen eventueel ook naar jou toe komen, maar dan weten we nog niet of hij wel op onze computer werkt.
Ik hoor heel graag, want zelf ben ik al drie avonden bezig en ik zie het niet meer zitten. Ik denk dat dit eigenlijk een te professioneel apparaat is achteraf bezien maar ja, ik heb het een aantal weken geleden al voor hem gekocht dus terugbrengen is geen optie.
Bedankt alvast!