Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vooral de prijs :D de 6e is inmiddels onderweg..

Ik kan het niet goed uitleggen maar ben sinds ik er één heb gekocht helemaal verslaafd aan die bakken.

- sliders voor begin en eindpunt kun je tijdens een sequence veranderen.

- Ik vind het bijzonder leuk om er nieuwe golfvormen mee te maken (fractie van een seconde samplen en dan loopen)

- Rauwe 12 bit sound en een erg fijne slider resolutie om perfecte loops te maken.

Er staan wat leuke filmpjes op youtube, ik zal binnen kort ook eens wat maken.
en analoge filters heeft deze geloof ik toch?

Vooral de prijs :D de 6e is inmiddels onderweg..

Ik kan het niet goed uitleggen maar ben sinds ik er één heb gekocht helemaal verslaafd aan die bakken.

- sliders voor begin en eindpunt kun je tijdens een sequence veranderen.

- Ik vind het bijzonder leuk om er nieuwe golfvormen mee te maken (fractie van een seconde samplen en dan loopen)

- Rauwe 12 bit sound en een erg fijne slider resolutie om perfecte loops te maken.

Er staan wat leuke filmpjes op youtube, ik zal binnen kort ook eens wat maken.

Sliders en een goede prijs.. daar valt weinig tegenin te brengen :P
Ben benieuwd naar de filmpjes :)

Hier dan een plaatje van mijn MPC-hoek

TempStudio.jpg

digitaal en vooral midi ??

Dat zal nog wat worden muziek maken met een apparaat wat je bij voorbaat al haat omdat ie midi heeft, hebben ze niet een midi to cg/gate ? ohnee shit weer midi

Het was al laat zo te zien...snap hem ook niet helemaal, wel lekkere hoek zie alleen de TR909 niet...nog maar eens zoeken

Mijn laatste Studio shots gezien er een nieuwe Studio desk is gekomen en wat apparatuur eruit en wat anders er weer voor erin is gegaan.... :)

soxsmu.jpg

vimu7k.jpg

2e2mpg5.jpg

2w49oqt.jpg

.

mooie pixies rodmanneke
op flikker site hebbie ook een studio by night pix afdeling
zals kijken

hey rodman kzie nu pas de moog pedal op de grond ..op de gronnnnnd

is dat wat wat doet t enso
zal best ok werken opde inputs vd voyager
hoort wel
:halleluja

hey rodman kzie nu pas de moog pedal op de grond ..op de gronnnnnd

is dat wat wat doet t enso
zal best ok werken opde inputs vd voyager
hoort wel
:halleluja

De MP-201 was een zeer welkome aanvulling voor mijn Voyager.
Manier van aansluiten is zeer divers en bijna als een klein modulair systeem te bezien.

Je hebt dus 4 CV uitgangen ter beschikking en men kan 99 user presets hiervoor programmeren.
Dmv. de laatste firmware update zijn er diverse leuke extra mogelijkheden toegevoegd zoals : CV Lag, Midi naar CV, Envelope Shaper, Glide, Noise Channel.

Ben er iig. zeer tevreden over....en een uitgebreidere Expressie pedaal is niet meer nodig... ;)

Heb met kerst mn nieuwe iMac ontvangen en gisteren mn Dynaudios opgehaald!
Nu alleen nog even wat basstraps/absorbers/diffusers etc, maar dat is voor 2010 ;)
Ook een TI snow staat nog op het verlanglijstje

Leuk clean en minimalistisch werkplekje!
Wie zegt dat je veel hardware nodig hebt voor muziek?

Grtz,
ARD

De MP-201 was een zeer welkome aanvulling voor mijn Voyager.
Manier van aansluiten is zeer divers en bijna als een klein modulair systeem te bezien.

Je hebt dus 4 CV uitgangen ter beschikking en men kan 99 user presets hiervoor programmeren.
Dmv. de laatste firmware update zijn er diverse leuke extra mogelijkheden toegevoegd zoals : CV Lag, Midi naar CV, Envelope Shaper, Glide, Noise Channel.

Ben er iig. zeer tevreden over....en een uitgebreidere Expressie pedaal is niet meer nodig... ;)

eigenlijk een preset doos van moog met 4x cv uit die je naar hartelust[denkik] opje pc via usb kan programeren ..ja toch

beetje zoals die neiwere floor boards van line 6 ook werken
gewoon via usb een program op een vd 8 plekken dumpen en jehebt een pedaal erin ..! t board werkt as een modulaire schakel case met regelaars
de toekomst ..vindtik

wel digi
maar ast klinkt / werkt zoals op de moog :engel::halleluja
ask een voyager had kocht ikm ook !

mario; Zucht,.. was t bij mij maar zo lekker opgeruimd!

hadje geluisterd ...wsst nu opgeruimd
zat t er vroeger niet in/ dan nu ookniet !!
free-generation!:dubbel:

Mijn studio is behoorlijk uitgekleed, heb nog maar een paar dingen over. Omdat ik voornamelijk software gebruik en daarnaast wat hardware, heb ik een heleboel verkocht.

Dit is mijn huidige studio:

-Korg Micro X Synthesizer
-Casio CTK5000 Work Station
-Hfg BJ82 Generator
-Boss BR600 Digitale Studio
-Citronic CD-S2 CD-Player
-Skytronic DJ2211 5 Kanaals Stereo Mixer.

Phochos

Attachments

• wahjanuari2010 002.JPG
    wahjanuari2010 002.JPG
    598,6 KB · Bekeken: 119
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back