Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zoals beloofd.. hier mijn huidige bescheiden en geimproviseerde studio'tje op de logeerkamer:

839954017_5_PYdI.jpeg

Nou het werkt niet vervelend, maar wil ze wel liever wat hoger hebben op een standaardje ofzo.. heb er geen last van, maar vind dat gewoon mooier..

Scherp gezien.. ;)

@ vanballen, werkt dat niet vervelend, die monitoren zo laag?

Zal es kijken.. ook al komt de tip van een kebabfundamentalist (das namelijk linke soep ;))..

Maar ze komen met die pads niet veel hoger he... mag van mij wel centimeter of 10-20 hoger..

Nette setups hoor :okdan:

Ook allemaal zo netjes, als mijn huisgenoot nou eindelijk eens van zn vakantie terug is kan ik mijn zooitje ook eens laten zien. Hij heeft namelijk een digi cam, ik niet. :@

Ik ben net klaar met de inrichting van de studio in een nieuwe kamer *D
Daarom na twee jaar ook maar weer eens een paar foto's !

studio1.jpg

studio2.jpg

studio3.jpg

studio4.jpg

studio5.jpg

studio6.jpg

Lekkere Gear Vic. Ziet er goed uit :okdan:

@vanballen: over scherp zien: zie ik een rol toiletpapier naast die Apple monitor staan? :)

Haha.. klopt Pascal!

Je bent niet de enige die daarover begon, maar het heeft niets te maken met sexuele handelingen die een man over het algemeen in zijn eentje bezigt! :)

Er staan nogal wat rollen door het huis hier vanwege een verkouden persoon..:engel:

Haha.. klopt Pascal!

Je bent niet de enige die daarover begon, maar het heeft niets te maken met sexuele handelingen die een man over het algemeen in zijn eentje bezigt! :)

Er staan nogal wat rollen door het huis hier vanwege een verkouden persoon..:engel:

Verkouden aan zn tweede neus zeker? :P

(ok sorry vreselijk offtopic) :o:

Jezus... Karstieman.. Das nogal een bedragje bij elkaar volgensmij wat je daar hebt staan.. Ziet er superstrak uit!

Enne..Document.. Ik zal er niet op reageren, anders wordt dit topic echt een ratjetoe.. 8~

Vic heeft idd ook een belachelijk arsenaal staan!

Het forum had beter Synthfreakforum kunnen heten!

Freaks! :halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back