Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@Pochos:
Het ziet er inderdaad ruimer uit dan voor de verbouwing. Ik dacht alleen dat je meer met software wilde gaan werken, maar zie (gelukkig) toch nog lekker wat hardware bij je staan.

@Pochos:
Het ziet er inderdaad ruimer uit dan voor de verbouwing. Ik dacht alleen dat je meer met software wilde gaan werken, maar zie (gelukkig) toch nog lekker wat hardware bij je staan.

Dank je.

Nee, ga zowel met hardware als met software verder, gewoon een mengeling maken zoals ik al een tijdje doe.

Phochos

Pochos, mooi om te zien dat je weer een JP hebt, blijft toch een heerlijke synth.

Hoe bevalt de EMU Longboard? Veel bruikbare sounds?

Pochos, mooi om te zien dat je weer een JP hebt, blijft toch een heerlijke synth.

Hoe bevalt de EMU Longboard? Veel bruikbare sounds?

De Shortboard is een prachtig instrument, met een gewone GM geluidenbak erin + 64 extra geluiden, waaronder Moogs, ARPS, Rolands en Oberheims geluiden en dat zijn de interessante geluiden dus. Verder is het een mooi masterklavier.

En ja, had deJP willen verkopen, gelukkig heb ik mezelf tegen kunnen houden om dat te doen.

Phochos

Even een update van mijn werkplek op dit moment:

Bij binnenkomst

Mijn slaap/opname plek

Mijn Chill/Game plekje(Bank komt ZSM)

De 2 DXen

http://img687.imageshack.us/i/dsc00764p.jpg/

Het gaat nog wat beter ingericht worden, En dat zal wel moeten aangezien er steeds nieuwe synths/modules bij komen!

Leuke slaapkamer. En waar is nu je studio ? :D

kleine verandering

attachment.php

Attachments

• 20100315 studio (4).jpg
    20100315 studio (4).jpg
    162,2 KB · Bekeken: 146
heb je nou gewoon een LCD tv zo dicht bij je bed en een beeldbuis TV om op te gamen? :?

Ja, de lcd tv is voor de playstation 3 en de pc, En de beeldbuis tv voor de ps-1/2 en Digitenne..

Ps-1 en 2 en digitenne op een lcd tv ziet er niet echt mooi uit!

Hierbij vier foto's van de apparatuur die al staat op de juiste plek in de studio. Eind deze maand komen er nog een Use Audio Plugiator, een Boss BR600 en een GEM S2 bij en misschien ook nog een Akai MINIAK.

Phochos

Attachments

• 666_500_csupload_17903896.jpg
    666_500_csupload_17903896.jpg
    56,6 KB · Bekeken: 108
  • 666_500_csupload_17903902.jpg
    666_500_csupload_17903902.jpg
    71,3 KB · Bekeken: 100
  • 666_500_csupload_17903913.jpg
    666_500_csupload_17903913.jpg
    70,5 KB · Bekeken: 115
  • 666_500_csupload_17903918.jpg
    666_500_csupload_17903918.jpg
    84,5 KB · Bekeken: 105
Even een update van mijn werkplek op dit moment:

Bij binnenkomst
...

Mijn slaap/opname plek
...

Mijn Chill/Game plekje(Bank komt ZSM)
...

De 2 DXen
...

Het gaat nog wat beter ingericht worden, En dat zal wel moeten aangezien er steeds nieuwe synths/modules bij komen!

Heee, een Toshiba externe HD! Heb ik ook :D

Maarre.. ik mis een Juno? Of was die alweer weg..?

Hoi Phochos., waar komt nu je pc te staan, heb ik nog niet gezien op de foto's

Mijn pc staat op de slaapkamer, niet meer in de studio. Mijn laptopcomputer komt aan de M-Audio Oxygen 49 te staan, die moet er nog bijkomen tesamen met nog wat andere spullen die nog binnen gaan komen.

PPhochos

l_5c8cd706782d49d8886acb34f82c3464.jpg

Hey ik had mijn studiotje vandaag eens opgeruimd dus dacht maak maar meteen eens een foto ervan.
Even voor de duidelijkheid wat er allemaal staat aangezien foto beetje donker is geworden.

Genelec 8040'rs
Motu Ultralite Interface
Microlite mididing
Nord Lead 3
M-Audio Axiom 49
Virus C
UC-33
Mackie 1402-VLZ3
Mac Pro
2 Dell Schermen 24"

Ik zou het zo houden als het nu is.
Het is supergezellig man!

kmis de pooltable :okdan:
maar idd je slaapt ook nets ask vroeger onde reen schuin dakje [typish voor een slaapkamer-studio...en tussen je flatscreen en je muur\
haha:engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back