Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Leuk hok en zo bescheiden vind ik het nou ook weer niet. :D Wat is dat grijze ding met die 7 knoppen erop?

voice of saturn semi-diy

Tis wel koel, je hebt er ook sequencers van etc. Over het geluid valt te twisten maar de set bijelkaar zal vast voor dagen tripplezier zorgen :P
Linkie dan zekers

is geloofk aardig goed en easy to build leuk idd !
:okdan:

Bij de meeste studio's begin ik de synths nu wel te herkennen maar bij jou dus helemaal niets.

Wat is dat allemaal man :geslaagd:

haha mastering gear

vaak spul zo duur
van een top compressorlimiter kopen wij een "teno /acid setje ,..

hy zal zn brood er wel mee verdiene das ook wat waard

aleen dat by houden voorje klanten steeds newe gear !pff

Mooie mastering Setup pmx! :halleluja

Maar moet je niet even een picje laten zien van de speakerts? Vrij essentieel onderdeel in een mastering studio lijkt mij...

kzie sherman / div leuke vintage efx ..lexi pime en meer gear die niet direct ..met mastering te maken heeft

er wordt ook wel wat " gewoon ge recoord "
ja toch :engel:

wel lkkr strak/netjes [oranje mijn color hehe ]

Ik zal ook even mijn bescheiden hobby kamertje laten zien.

Fijne setup hoor :okdan: Maar als ik jou was zou ik wel kijken of ik mijn monitor(s) anders kan plaatsen.....dit is echt niet ideaal zo, in een hoek en tegen het plafond :)

R-ond, waarom moet je altijd dit soort threads vervuilen met minimaal 3 replies terwijl dat ook allemaal in 1 post kan :D

je hebt gelijk twas ook 4 uur ..
[en ..mn muis is stuk...jaha met twee handen scrolle ...
[toch effe een pixie poste [krijgje dat gebleer ]
:D
toensoundsystemz ...inmiami nog in de kinderschoenen stonde [yokehoor]
:okdan:

Attachments

• boombox .jpg
    boombox .jpg
    67,1 KB · Bekeken: 115
En als je het toch over soundsystems hebt. Uit onderstaande studio komt veel werk wat op de grote Soundsystems gedraaid wordt. Zoals Jah Shaka, Iration Steppas, Channel One, Aba Shanti I, King Shiloh en veel meer.
dcstudio.jpg

K had er al op gekeken... nice. Ik doe ook aan ska, dubska, dub, rootsreggae en alles wat ermee te maken heeft, muv dubstep, daar doek niet aan. Komt binnenkort een 12" uit met Ska van mijn hand. Met Danny Red en African Simba vocals. En de Rude Rich blazersectie.

K had er al op gekeken... nice. Ik doe ook aan ska, dubska, dub, rootsreggae en alles wat ermee te maken heeft, muv dubstep, daar doek niet aan. Komt binnenkort een 12" uit met Ska van mijn hand. Met Danny Red en African Simba vocals. En de Rude Rich blazersectie.

gister met matjes heerlijkavondje ska ..vooral de diversiteit van ska zitten luistern

een aangezien t niet ovral rond slingerd op youtube
d8ik
maak een page
alles in een klik :doei:

vondt dus een kereltje ..met een you tube channel met 500+ videoos van egte 60ies singles [ok quality = ook soms met dub/ska soms ...kielekiele ]
die wilkdus nog posten

klinkt misschien ..bruut watk nou zeg sta der achter
dubbie ska alike muziek ..is de enige muziek die nog niet verneukdt / versampled is door de " bling BLING cultuture "
ya know who ya are !!

egt puure muziek nog

bv funk houik ook van ...veel funk nrs zijn allemaal meegenomen in jaren 80singels / hip hop nrs [denk epmd/ prince ] die weer op hun beurt door gaga fashionwhores/bling bling "producers " tot moes verwrongen zijn en leegsampled werden en verkocht aan wereldwijd publiek die geen iddee
heeft waar ze eiglijk ..naar luistern

ben boos nee
benk te oud ook niet 36
wel kritish

hou van puur [niet in mn chocolade benk weer mietjuh in !! :okdan:]
bedankt voor de aandacht

drop jouw " muzikale dub ska ding " daar ook wel
ast mag

kheb ook dr dub van t forum / myspace
daar in gelinkt
ola cya
:doei::okdan:8~

Niet helemaal mijn studio maar wel mijn live setup die ik jullie niet wil onthouden :)

klik voor groot
Op deze foto is te zien:
-Korg Karma
-Korg Nano control
-Motu Ultralight
-Behringer DI 800 (voor het geval er geen DI's beschikbaar zijn de zaal).
-Mackbook (met Mainstage met diverse Softsynths en sample tracks.)

Op deze foto niet te zien:
-Roland AX-7.

Dit is trouwens mijn live setup voor mijn bandje: Outerspace Overdose

@ wokker,

Waarom verkies je voor Mainstage als live oplossing boven de andere bestaande opties? Ik ben nl. echt benieuwd naar mainstage..

@ wokker,

Waarom verkies je voor Mainstage als live oplossing boven de andere bestaande opties? Ik ben nl. echt benieuwd naar mainstage..

Meerdere redenen. Ten eerste omdat het gewoon super inventief werkt. Ik was opzoek naar een pakket waar ik zowel softsynths kon gebruiken en een backing track +click kan mee laten lopen. Dit is natuurlijk ook mogelijk in ableton live.

met mainstage heb ik verschillende sets en per set wordt de backing track ingeladen en per sets heb dan weer verschillende patches met verschillende synths. Met een druk op de knop switch alles naar de volgende patch en ook mijn synths(korg karma) wordt gelijk goed ingesteld. Dit werkt echt super snel zonder enige vorm van latency.

Met mainstage kan het super simpele houden maar je kan ook complexere dingen er in maken. BV. je modulatie wiel zowel het volume laten op komen (bv +0.5DB) en daarbij dan ook nog het vibrator effect laten aanzwellen. Je kan gewoon een knop aan meerder parameters hangen.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel!

Tof, op zich trekt mainstage me dus wel maar ik heb inderdaad ook Ableton Live dus het is een soort luxe-probleem. Ik zal het pakketje eens wat nader uitvogelen..
Dank

@foto van wokker, zo'n marsall daar achter heb ik ook nog ergens staan. is waarschijnlijk niet van jou. speciaal voor metaalrock. geweldig ding

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back