Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Leuk hok en zo bescheiden vind ik het nou ook weer niet.Wat is dat grijze ding met die 7 knoppen erop?

voice of saturn semi-diy
Tis wel koel, je hebt er ook sequencers van etc. Over het geluid valt te twisten maar de set bijelkaar zal vast voor dagen tripplezier zorgen
Linkie dan zekers
Bij de meeste studio's begin ik de synths nu wel te herkennen maar bij jou dus helemaal niets.
Wat is dat allemaal man![]()
Mooie mastering Setup pmx!
Maar moet je niet even een picje laten zien van de speakerts? Vrij essentieel onderdeel in een mastering studio lijkt mij...

Ik zal ook even mijn bescheiden hobby kamertje laten zien.

R-ond, waarom moet je altijd dit soort threads vervuilen met minimaal 3 replies terwijl dat ook allemaal in 1 post kan![]()

K had er al op gekeken... nice. Ik doe ook aan ska, dubska, dub, rootsreggae en alles wat ermee te maken heeft, muv dubstep, daar doek niet aan. Komt binnenkort een 12" uit met Ska van mijn hand. Met Danny Red en African Simba vocals. En de Rude Rich blazersectie.

@ wokker,
Waarom verkies je voor Mainstage als live oplossing boven de andere bestaande opties? Ik ben nl. echt benieuwd naar mainstage..