musicheaven
Ouwe rot
hoe werkt dat met die 4 schermen? is dat met 2 grafische kaarten? is dat wat stabiel? of heb je gewoon twee pc's staan patrick?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Studio heeft twee jaar in dozen gezeten, maar ben inmiddels verhuisd, en bezig met het geheel weer op te bouwen. Heb nog een lijst van 100+ dingen die ik moet doen voordat ie volledig af is...![]()
Dat is het zeker.
Ik heb al zowat van alles gebruikt en weer doorverkocht, maar de OB12 neem ik mee in mijn graf,.. en heb ik er dus zelfs één van bijgekocht.
Hij levert wat mij betreft klanken af met een specifiek karakter die enorm kunnen gemanipuleerd worden met massa's instelbare parameters.
Het is een scheurbak die evengoed soft-melodieus alles aankan.
Iets heel anders dan bv. de hele juno-reeks, die volgens mij vrij cliché blijft klinken. (maar dat is natuurlijk appelen met peren vergelijken, en smaken verschillen).
Als je de tijd neemt om ze eens helemaal door te nemen, ben je volgens mij ook verkocht.
Momenteel gaan ze zo rond de 550 van de hand, maar ze worden blijkbaar schaars.

Als je de tijd neemt om ze eens helemaal door te nemen, ben je volgens mij ook verkocht.
Momenteel gaan ze zo rond de 550 van de hand, maar ze worden blijkbaar schaars.
hoe werkt dat met die 4 schermen? is dat met 2 grafische kaarten? is dat wat stabiel? of heb je gewoon twee pc's staan patrick?
Compleet off-topic maar lijkt me cool voor ms flight simulator.Als je op de 2de schermaansluiting ook een matroxkaart aansluit heb je het totaal van maximum 6 doorlopende schermen bereikt.
Ik was gezien jouw prachtige studio benieuwd wat voor een muziek je zoal maakt?
Heb een foto van de racks + workstation aan de post gehecht. Nogmaals, er moet nog veelHeb je nog wat close-up foto's aub? Ziet er alvast heel leuk uit.
Yep, nieuwe PC gebouwd, dus was die aan het installeren. Goed detective werkWat een ruimte man CoolRunner! Ik ben jaloers!
Zit je nou in de bios van je pc op die foto?![]()

Dat hoop ik. Een van de meest dringende zaken op m'n to-do lijst is accoustic treatment, want deWow wat een ruimtesuper fijn om in te werken lijkt mij.
Nee, Ierland is duurder, maar door de crisis zal het binnenkort waarschijnlijk op hetzelfde prijs-wow is ierland goedkoper dan nederland wat betreft woonhuizen?
wat een ruimte zeg !
mooie ergonomische bureaustoel heb je ! Te duur ?![]()
Studio heeft twee jaar in dozen gezeten, maar ben inmiddels verhuisd, en bezig met het geheel weer op te bouwen. Heb nog een lijst van 100+ dingen die ik moet doen voordat ie volledig af is...![]()
Ach ja, waarom ook niet.

Wat doen die lelijke yamaha volumeknoppen op die ms20'smerci voor de info, werk nu met twee maar denk er ook aan toch es te upgraden naar 4 schermpjesEen standaard pc heeft standaard 2 schermaansluitingen. Als je op beiden een scherm aansluit kan je zowiezo met je muis van het éne naar het andere scherm doorschuiven.
Op één van deze schermaansluitingen heb ik een matrox-3channel kaart aangesloten, waardoor 1 monitor opsplitst in 3 bijkomende schermen + 2de schermaansluiting ... geeft 4 schermen die je met dezelfde muiswijzer doorloopt.
... en het kan nog erger :
Als je op de 2de schermaansluiting ook een matroxkaart aansluit heb je het totaal van maximum 6 doorlopende schermen bereikt.
(als ik zoveel toepassingen gelijktijdig blijf gebruiken, ben ik misschien ook wel zo gek omdat ooit wel eens te doen)

Met alleen nog de Roland MC303 in het verschiet en de laatste opruimingsactie, is dit de W.A.H.-studio zoals hij nu is.
Phochos
ja ok dan post ik ook maar een fotootje van mn nieuwe studio : ja hij is nog een beetje leeg : wel is mn nieuwe mixer net binnengekomen..... een leuk dingetje......ja waar al de knoppen voor dienen weet ik ook niet maar ja ik heb hem puur gekocht voor de sier...... ja typisch ik : ja in de catalogus zag ie er toch heel anders uit : maar in het echt had ik hem toch mischien liever in een andere kleur gehad : dus ja mischien doe ik hem toch weer de deur uit en koop ik precies dezelfde maar dan in de kleur blauw dus.....