Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Krijg je geen last van feedback met die microfoon precies zo tussen die speakers?

Hoi,

Nee, tot op heden geen last mee gehad.

Jos

ey, dit ziet er tegek uit, mooie plek zo:D

Ben nu ook eindelijk tevreden met wat ik heb. Voorheen was ik meestal al na een paar dagen zo van: "Laat ik dat maar weer even veranderen, want is niet naar mijn zin". Maar ik ben nu al enkele dagen achtereen te vinden in de studio (ondanks mijn pijnlijke liezen en benen), maar ben eindelijk weer bezig met muziek maken sinds meer dan een jaar, toen kwam mijn laatste project zo een beetje uit. EINDELIJK TIJD OM MUZIEK TE MAKEN.

Nieuwe project heet: "Twin Worlds" en wordt gemaakt onder de naam "Akku Und Abbel".

Jos

Studio heeft twee jaar in dozen gezeten, maar ben inmiddels verhuisd, en bezig met het geheel weer op te bouwen. Heb nog een lijst van 100+ dingen die ik moet doen voordat ie volledig af is... :okdan:

Attachments

• IMG_0522.jpg
    IMG_0522.jpg
    91,6 KB · Bekeken: 116
Studio heeft twee jaar in dozen gezeten
Holy crap... maak je er alleen muziek of geef je er ook dansles? :walker:

En dan nu tijd voor nog een vers sfeerplaatje, want er wordt alweer teveel geluld hier:

studio_100904.jpg

Studio heeft twee jaar in dozen gezeten, maar ben inmiddels verhuisd, en bezig met het geheel weer op te bouwen. Heb nog een lijst van 100+ dingen die ik moet doen voordat ie volledig af is... :okdan:

Dat ziet er professioneel uit zeg.
Ik mis alleen nog een beetje sfeer... :biertje:

Ik mis alleen nog een beetje sfeer... :biertje:

Ik ook. Sfeer staat op de lijst met 100+ zaken die nog gedaan moeten worden.
Eerst moet alles technisch in orde zijn voordat ik alles bedek met tapijten en zo :)

Mvg.

CoolRunning

Fucking hell wat een ruimte zeg, daar kan ik alleen maar van dromen :D Zal morgen ook es een fotootje plaatsen.

Ach ja, waarom ook niet.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Attachments

• sep2010 012.jpg
    sep2010 012.jpg
    168 KB · Bekeken: 117
  • sep2010 020.jpg
    sep2010 020.jpg
    167,3 KB · Bekeken: 114
  • sep2010 017.jpg
    sep2010 017.jpg
    159,8 KB · Bekeken: 117
  • sep2010 025.jpg
    sep2010 025.jpg
    139,1 KB · Bekeken: 121
  • sep2010 019.jpg
    sep2010 019.jpg
    147,6 KB · Bekeken: 120
Heb je nog wat close-up foto's aub? Ziet er alvast heel leuk uit.

Eindelijk weer eyecandy!!!

Wat een ruimte man CoolRunner! Ik ben jaloers!
Zit je nou in de bios van je pc op die foto? :D:D

PatrickPincher, heb ik nou gezopen, of heb je wat dingen dubbel in je studio? ;-)
Out-of-the-box denken, vind ik dat.

@patrickpincher: Ik heb de OB12 altijd gemeden, er niet eens over nagedacht om zo eentje te testen maar ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig.
Is het wat? :D

-C-

PatrickPincher, heb ik nou gezopen, of heb je wat dingen dubbel in je studio? ;-)
Out-of-the-box denken, vind ik dat.

Klopt,...Iets dat goed is koppel ik graag aan hetzelfde, en dat geeft dan :

- oberheim OB24
- Juno-212
- Controllers korg ms-40

Ik gebruik tevens 4 midiklavieren om gelijktijdig te kunnen jammen met 4 apparte vst's.

Een setje met één toetsenbord aan één computer werkt gewoon niet. Want dan moet je track per track eerst gaan recorden om nadien te zien wat het geeft. Zo krijg ik het dus niet gedaan, ik speel graag eerst los alles min of meer te samen om dan pas te recorden.

@patrickpincher: Ik heb de OB12 altijd gemeden, er niet eens over nagedacht om zo eentje te testen maar ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig.
Is het wat? :D

-C-

Dat is het zeker.
Ik heb al zowat van alles gebruikt en weer doorverkocht, maar de OB12 neem ik mee in mijn graf,.. en heb ik er dus zelfs één van bijgekocht.

Hij levert wat mij betreft klanken af met een specifiek karakter die enorm kunnen gemanipuleerd worden met massa's instelbare parameters.
Het is een scheurbak die evengoed soft-melodieus alles aankan.

Iets heel anders dan bv. de hele juno-reeks, die volgens mij vrij cliché blijft klinken. (maar dat is natuurlijk appelen met peren vergelijken, en smaken verschillen).

Mijn ob12 kocht ik o.a. na deze 2 demo's bestudeerd te hebben.

Als je de tijd neemt om ze eens helemaal door te nemen, ben je volgens mij ook verkocht.
Momenteel gaan ze zo rond de 550 van de hand, maar ze worden blijkbaar schaars.

Wow wat een ruimte :okdan: super fijn om in te werken lijkt mij.

Ach ja, waarom ook niet.

Mooie set hoor, en idd die demo's van syntezatory zijn erg vet van die OB12.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back