Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb een paar verfstiften gekocht in verschillende kleuren en daarmee puntjes gezet op de connectors. Dat ziet er strakker/beter uit dan van die vieze plakbandlabels en is toch overzichtelijk.

Owja, je wilde ook een plaatje.

Attachments

• DSC_4043.jpg
    DSC_4043.jpg
    127 KB · Bekeken: 157
Kleurige bedoening daaro! 8)

(en stiekum ben ik jaloers op die scope...)

K zie daar m'n oude Fostex spring :-)

Als k bij Hilltree die bekabeling over die voedingen zie lopen denk ik 'dat zal ook wel wat brom opleveren'

Dus dat bedoelt men met, het smerige analoge geluidje? :D

Ik heb ondertussen mijn studio'tje beetje opgeruimd (mja blijft natuurlijk een kutstudio (kan ook nie anders het is notabene van de EL L3NDELING maar goed)

D.m.v een wijnkistje heb ik een klein kastje waar mijn Kurzweil module en de KP2 zij opgesteld en daarvoor een uitsparing gezaagd voor de SP-404. daarnaast de Boss BR600 schuin boven de digitech zang/gitaar/midi ding VL3D. En het ziet er wel leuk uit de Nord Electro rack staat mooi onder mijn monitor opgesteld. Ja het is nie echt boeiend maar werkt wel leuk zo. En is nu wat meer overzichtelijker.

D.m.v een wijnkistje heb ik een klein kastje waar mijn Kurzweil module en de KP2 zij opgesteld en daarvoor een uitsparing gezaagd voor de SP-404. daarnaast de Boss BR600 schuin boven de digitech zang/gitaar/midi ding VL3D. En het ziet er wel leuk uit de Nord Electro rack staat mooi onder mijn monitor opgesteld. Ja het is nie echt boeiend maar werkt wel leuk zo. En is nu wat meer overzichtelijker.

Is dit een foto in woorden :?

Geen probleem, ik kan het me zo voorstellen, maar ja fantasie is een hogere vorm van intelligentie dat bij velen ontbreekt.

Jeuz'... kan 't NOG groter..? :frons:

Hier:

attachment.php

da's wat overzichtelijker en trekt niet de hele site uit z'n verband...

PS, wel MOOIE studio, btw!! :P

Attachments

• DSC00024.JPG
    DSC00024.JPG
    197,3 KB · Bekeken: 167
ziet er netjes uit

zo richard 2000 :D
jij kan niet meer je balkon / dakterras op :dubbel:
goeie
lkkr mixertje topaz wilk nog wels de opvolger laten worden na mn dr 2000 past goed by jouw naam ..ruiltje doen :doei::biertje:

Kan een der heren mods die geweldig grote foto beetje scalen?

Wel vet, 'n ASR10! Een van de meest geen-onzin samplers die er bestaat. Neem aan dat je hiphop maakt? Woont dat fijn in 'n plat liggende graansilo of heb je 'n fisheye lens op je camera?

zo richard 2000 :D
jij kan niet meer je balkon / dakterras op :dubbel:
goeie
lkkr mixertje topaz wilk nog wels de opvolger laten worden na mn dr 2000 past goed by jouw naam ..ruiltje doen :doei::biertje:

Is maar goed ook, als ik door dat raam zou stappen lig ik beneden :D, maar het is zo'n klein rothokkie dat ik zo creatief mogelijk met de ruimte moet omgaan om er veel in te kunnen proppen.
Mixertje ruilen, hmmm, meer de vraag of ie past..., hoe groot is die?

ASR10... twee versleten. Ze kunnen niet zo goed tegen vocht en afteren :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back