Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@dubcreater
wats daar links van je mixert ...soort cr8ooo plastic case

en dat fx ie onderinje rack ..rechts onder boos model ?
oudere serie geen dep5 toch

isdatnu ...een andere m,ixert dan de oudere dubcreater stuud pix
zietr goed uit

De oude en de nieuwe Dubcreator Studio (buiten beeld:Nocturn, Highend speakers, Mics en amps)

Dubcreator is je studio nou zo geslonken na je oude studio of mist er nog een hoekje?
Het ziet er wel netjes uit allemaal :koffie:

ahaaa de wave goed machientje die zie je nie veel
heb net mn nord mod geruild ..
de g2 is newr verkoop minder snel
sc6

De Wave is zeker een leuk machientje je kan er best veel mee, filters zijn ook subliem en het werkt allemaal vlot en solide en hij werkt ook wel op je lachspieren wanneer je een sampletje door de lfo haalt ^^. Maar R-ond wat een GeNova in je studio zeg gaaf hoor:D

Die mengtafel is weg nu. Zo goed als de gehele oude studio is verkocht en ik ben op Logic 9 overgestapt. Maarre links van de mengtafel op de oude studiofoto.. is een originele NJD Sirene samen met een zelfgebouwde delay in die kast gebouwd. Dat neem ik mee voor DJ sets (soundsystem) en dat andere ding naast de rockman onder de Roland SDE1000 op de oude studio foto is een quad headphone amp van Behringer, is alleen voor opname met toeters.
Maar de Studio is op zich nog net zo groot en er staat het eea niet op de foto. Tegenover de Mac staat een bank en naast de bank staan nog 2 Highend luidsprekers. Rechts van de Mac staat nog een 19"rack met daarin een CD speler, een Rotel klasse A amp om de PMC monitors aan te sturen en nog 2 Klasse A monoblokken voor de Highend speakers.. en een Novation Nocturn.

Die mengtafel is weg nu. Zo goed als de gehele oude studio is verkocht en ik ben op Logic 9 overgestapt. Maarre links van de mengtafel op de oude studiofoto.. is een originele NJD Sirene samen met een zelfgebouwde delay in die kast gebouwd. Dat neem ik mee voor DJ sets (soundsystem) en dat andere ding naast de rockman onder de Roland SDE1000 op de oude studio foto is een quad headphone amp van Behringer, is alleen voor opname met toeters.
Maar de Studio is op zich nog net zo groot en er staat het eea niet op de foto. Tegenover de Mac staat een bank en naast de bank staan nog 2 Highend luidsprekers. Rechts van de Mac staat nog een 19"rack met daarin een CD speler, een Rotel klasse A amp om de PMC monitors aan te sturen en nog 2 Klasse A monoblokken voor de Highend speakers.. en een Novation Nocturn.

huh? mix je dan nu je dubs met dat digitale mixertje:? dat feedbacked je delays toch niet lekker.. of doe je niet meer real time mixen ?
ziet er wel goed uit trouwens!

@R-ond :okdan: ziet er gezellig uit allemaal.. inspirerende plek lijkt me

zal vanavond na mn werk ook eens wat pics maken, is toch wel erg leuk om te zien op wat voor plek iedereen hier los gaat:P

Attachments

• hokkie.jpg
    hokkie.jpg
    76,1 KB · Bekeken: 149
Vind dit soort topics altijd geweldig om te zien!
Zat al een tijdje te zoeken op synthforum of er hier ook eentje aanwezig was...eindelijk gevonden dus bij deze. :)

Zal ook maar meteen een bijdrage doen. ;)

uitverkoop achter de rug nieuwe computert en veel minder kassies

Attachments

• DSC03224.jpg
    DSC03224.jpg
    125,5 KB · Bekeken: 142
huh? mix je dan nu je dubs met dat digitale mixertje:? dat feedbacked je delays toch niet lekker.. of doe je niet meer real time mixen ?
ziet er wel goed uit trouwens!

Nog steeds live dubs.. en is geen probleem met die controllers. Ik gebruik de bcf voor de mutes en aux sends... 8 sends per kanaal. Feedback van delays doe ik met de nocturn en ik heb er nog een klein analoog mixertje bij voor de analoge delays. Er is maar 1 nadeel end at is dat je steeds een kanaal in logic moet selecteren voordat je de auxes kan gebruiken. Maar went snel. Het grote voordeel is dat je je aux en mute bewegingen ook op kan nemen.

Sjeesus.. de hele MF collectie?

En LEGO!

Ah, nu snap ik het. Jij bent die Duitse herder in die stoel. Is da nie lastig, die knopjes bedienen met die pootjes?

Die hond die kijkt net alsof hij zeggen wil, houd die herrie nou nooit eens een keer op :D

mn kat attackte te me wel eesn [[op een vriendelijke wijze dan ...gewoon een link tikkie van der ...waarschynlijk reso vd z1 ...toen
hehe

zo kijken herders altijd. Totdat ze je bij de kloten hebben.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back