Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
asj bv 6x supernova koop

??? 6 keer 't Zelfde :frons:, Dat is toch jammer, waste of good money...laat maar niet doen ;)
De jp8 was een opknappertje toen ik em aanschafte da MM+ trouwens ook.
Nu zijn ze 100% OK, niet moeders mooiste maar dat hoor je niet.
Veel verder dan 2X20u aan VA's zou ik niet gekomen zijn :mega::peukie:

@dubcreator

Leuk spul 8)

Dikkie hoor,..:okdan:,.. maar,.. waar zijn die toetsen:?:?:?

Die staat dus buiten beeld... rechts van m'n mengtafel. Maar is alleen een 88 key gewogen masterklavier. Verder buiten beeld is een Viscount drawbar module, Tascam CDrecorder,Line 6 Rotomachine, Echopark, Ottofilter, Mics, UA Solo610, patchpanel en een laptop.

Die sleept hij ook altijd mee naar concerten, dan staat die wand ook altijd achter hem.

Phochos

ja maar gebruikt hij die ook of is het gewoon nerdy duits knopjes showen?

ja maar gebruikt hij die ook of is het gewoon nerdy duits knopjes showen?

Die gebruikt hij ook gewoon, hoewel hij waarschijnlijk het grootste gedeelte als show heeft staan of hij heeft alles doorgekoppeld, want meestal rotzooit hij alleen aan een of twee apparaten de schuifjes en knopjes. Maar hij gebruikt ze dus wel. Alles staat ook gekoppeld aan een of twee laptops die hij ook heeft staan bij concerten.

Phochos

Hier dan mijn rommeltje, ben nog bezig met alles een plek te geven maar dit is hoe het er voorlopig uitziet.

:luv:

Attachments

• GEDC0066.jpg
    GEDC0066.jpg
    127,5 KB · Bekeken: 119
  • GEDC0067.jpg
    GEDC0067.jpg
    133,1 KB · Bekeken: 118
  • GEDC0069.jpg
    GEDC0069.jpg
    131,3 KB · Bekeken: 118
  • GEDC0071.jpg
    GEDC0071.jpg
    154,1 KB · Bekeken: 118
Ach ja hij ging verhuizen en iemand moest het toch overnemen. :P Dat halve rack plus de mixer is ex RSB, die monomachine heb ik al zo lang ondertussen, volgens mij weet hij niet eens meer dat hij ooit van RSB was (als ik me goed herinner heeft RSB toen een mono/poly gehaald waar ik weer jaloers op werd :P )

Zie ik nu een paar ex-RSB dingen? Boss mixer, Monomachine?

Nu ik er zo over nadenk komt alles op de fotos wel van het synthforum :okdan:

edit: jammer dat je mn boemlauwe NWA poster niet ziet swa :P

Hier is de mijne. In mijn huiskamert van me appartement. Ben 20 jaartjes oud dus denk dat ik dat wel redelijk doe.

De vocal booth staat er al bij is helaas nog niet af. Al met al wel een leuk setupje tot nu toe. Vrij minimaal aangezien ik veel met software doe en dat bevalt me. Heb zelf wel een paar synths gehad maar was niet helemaal mijn ding qua editing / dagje later terug willen gaan naar dat stukje wat je al lang niet meer hebt omdat je alles op moet nemen.

attachment.php

:okdan:

Attachments

• ANTX.jpg
    ANTX.jpg
    35 KB · Bekeken: 114
Zo dat ziet er netjes uit hoor Willy :okdan: Dat hele meubel zelf gemaakt? :{

een bescheiden plaatje van een bescheiden studiootje :engel:

Attachments

• DSC01983.JPG
    DSC01983.JPG
    227,4 KB · Bekeken: 109
Ik zal zodra mijn synths allemaal bij een zijn gekomen ook wat fototjes maken....
Het is niet veel waar ik werk/muziekmaak, Maar het is goed genoeg.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back