Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Laatste foto van deze studio :)

Attachments

• S8003506.jpg
    S8003506.jpg
    140,5 KB · Bekeken: 105
  • S8003509.jpg
    S8003509.jpg
    159 KB · Bekeken: 110
Mooie foto RSB!

En het wordt al wat voller in de W.A.H.-studio.

Phochos

Attachments

• DSC_0036.jpg
    DSC_0036.jpg
    124,8 KB · Bekeken: 118
Ook weer eens wat kiekjes. Belangrijkste veranderingen t.o.v. de laatste keer (voor zover ik me herinner) is wat nieuw controllergeweld en uiteraard de Mac.

studio1.jpg

studio2.jpg

mopho.jpg

p08_1.jpg

apc40.jpg

Tijd voor een sessie stoffen zo te zien!

Laatst gewijzigd:
mag ik je prophet 08? zomaar een vraagje staat toch maar stof op :D

Wat is dat ding voor de Mac? Is dat een controller of zo?

En achter de Mac staat een airco van Native Instruments? :)

Geen geile kastjes, ik werk grotendeels virtueel tegenwoordig. Ik heb nog een Polysix liggen maar die heeft een grondige beurt nodig voor ik hem weer kan gebruiken.

mysetup.jpg

Volgens Alesis is het beter om de tweeters van de M1's naar binnen te plaatsen.

Ik hoop echt zo snel 'n huis te hebben met zolder...

Volgens Alesis is het beter om de tweeters van de M1's naar binnen te plaatsen.

Hee dat ga ik eens proberen. Ik heb de boel pas kort zo staan en had sowieso nog een beetje ruzie met mijn stereobeeld. Zat ook al te spelen met isolatie op de muur er achter (paar kussens van de bank maakten al heel wat verschil wat betreft hoe strak de bas klonk, dus ik moet eens wat gaan lezen over bass traps). Thanks!

Raar, want met de tweeters naar binnen toe verklein je het stereobeeld.

Het zijn nearfields, dus je optimale luisterpositie is toch al redelijk dichtbij. Maar wat jij zegt is wel waarom ik ze 'verkeerd om' had staan.

Hee dat ga ik eens proberen. Ik heb de boel pas kort zo staan en had sowieso nog een beetje ruzie met mijn stereobeeld. Zat ook al te spelen met isolatie op de muur er achter (paar kussens van de bank maakten al heel wat verschil wat betreft hoe strak de bas klonk, dus ik moet eens wat gaan lezen over bass traps). Thanks!

Het laag van de M1's active is van zichzelf eigenlijk al over de top aanwezig. En ook redelijk ongedefinieerd. Het is dan ook wel aan te raden (in de meeste situaties) wat schuim in de baspoorten te stoppen. Ga daar eens mee experimenteren.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back