Korg emx aansluiten op Midi keyboard

Drumdude

Wazaa
Ik zit er aan te denken om een Korg emx te kopen (okee, ik weet het wel zeker), maar ik heb ergens anders een vraagje over.
Ik heb een Miditech midistart 3 keyboard, en ik was benieuwd of je deze ook kan gebruiken om de synths van je korg aan te sturen? Ik heb echt lang lopen zoeken, maar ik heb nog geen antwoord gevonden. Iemand die hier verstand van heeft? Hoor het graag!

Ja hoor, moet kunnen. (tenminste, als het een midi-keyboard is met midi en niet met enkel usb).
Let er overigens ook op dat de 5 synth parts van de emx monofoon zijn. Je hebt dus 5 monofone synths die je per stuk kunt aansturen.
En ook leuk: je kunt dus met je midi-keyboard de synth parts inspelen in de sequencer van de emx.

Zoo, bedankt voor de snelle reactie ^^
Het is een midi keyboard met een midiaansluiting ja, maar moet ik die dan inpluggen op de midi in, thru of out van mijn emx? En er is geen mogelijkheid tot het instellen van de midi clock op de miditech, levert dat nog problemen op? Alvast bedankt

midi out van je midi keyboard naar de midi in van je EMX. Midiclock is geen probleem.

Leuk ding die EMX, was mijn eerste stuk hardware...alleen polyfonie is iets wat ie echt mist.

Back