Welke Windows voor live optreden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Shoarma

Gedeactiveerd account
Ik won overal in nergens , zie prof. Ik woon @werk
Hallo medesynthers, i'm back :okdan:

Nu was mijn vraag, welke windows versie zouden jullie mij kunnen aanbevelen voor live optreden met soft synth?

Ik had al het een en ander gehoord over TinyXP? Ik weet niet of iemand dat wat zegt.

Ja, ikke weeten mac isch veel stabieler maar ikke keine geld hebben even.

Mvgr, Kebap

Bericht door een moderator:
fatsoenlijke topictitels blijven moeilijk

Het antwoord is natuurlijk : "dat wat je al jaren stabiel gebruikt op je thuiscomputer".

Ik vraag me überhaupt af of tinyXP wel stabiel genoeg is voor het draaien van kritieke audiosoftware. Het beperkte gebruik van werkgeheugen is niet zaligmakend, de stabiliteit van de overige aspecten van het besturingssysteem zijn net zo belangrijk.

off topic-posts verwijderd. Aan de topic-starter het verzoek om iets meer tijd en moeite te steken in het formuleren van een titel en vraag, zodat er ook een gewone thread kan ontstaan (dus bv. niet op het niveau "I'm back").

off topic-posts verwijderd. Aan de topic-starter het verzoek om iets meer tijd en moeite te steken in het formuleren van een titel en vraag, zodat er ook een gewone thread kan ontstaan (dus bv. niet op het niveau "I'm back").

Meen je dit nou??? Ik moet wel een beetje lachen nu. Ik bedoel, dit mag toch wel duidelijk zijn dat het een spelletje is van SHoarma, beetje jammer dat je daar als moderater niet doorheen prikt, en dan gewoon nog heel braaf zijn draad opruimen :dubbel:

Spelletje of niet, de vraag is interessant genoeg om te blijven staan. Het is dan ook niet "zijn" draad, maar een draad waar meer mensen wellicht wat aan kunnen hebben. Wil je niet antwoorden of vind je het flauwekul/ een spelletje? Antwoordt dan niet - heel eenvoudig.

Ik draai gewoon tijdens de liveact Vista SP2 met Ableton 8 en m'n Novation Xio. Niets aan het handje en is tot nu toe altijd rete stabiel geweest :)

Mijn voorkeur gaat uit naar Windows XP proffesional zonder service pack, is dit een goede belissing?

TinyXP... is da nie lastig met driver ondersteuning? Ik ervaar op m'n Mac met bootcamp da nie alles goed werkt dan. Gewone XP zonder netwerk en goed uitkleden is beste denk ik.. maar ikke benne geen XP mens. Heb er al jaaaaaaaaren ruzie mee.

Mijn voorkeur gaat uit naar Windows XP proffesional zonder service pack, is dit een goede belissing?
Ik zou servicepack 1 nemen. Of anders Windows Live SE

Ik weet niet of Windows XP embedded geen interessante optie is? Dit is een officiele uitgeklede xp versie...

Waarom is Windows XP zonder servicepack een goed idee? De servicepacks hebben XP alleen maar stabieler gemaakt.

Waarom is Windows XP zonder servicepack een goed idee? De servicepacks hebben XP alleen maar stabieler gemaakt.

daar zat ik dus ook aan te denken ...
xp, volledige geupdate, dan alle shit uit die je niet gebruikt + finetunen als muziek pc, daar zijn diverse sites voor te vinden ...

:mega:

Volgens mij was dat een grap.

Vertel me niet dat je XP onstabiel vind. Gebruiksvriendelijke OS'sen als OSX en Ubuntu vallen
vele malen vaker op hun gat.

Vertel me niet dat je XP onstabiel vind. Gebruiksvriendelijke OS'sen als OSX en Ubuntu vallen
vele malen vaker op hun gat.

De grap was dat iemand vond dat xp zonder servicepacks het beste was... althans, ik vermoed dat het een grap was. Verder vind ik windows XP het beste OS dat microsoft gemaakt heeft (geen grap), en ik ben pro open source.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back