help en advies

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

wisam

Stamgast
hi all

ik heb een advies nodig aub
ik heb zelf een imac 24 2.4ghz 3 gb ram,iemand wil met mij imac ruilen voor hp touchsmart IQ515.

WAT DENK JULLIE

THX

HI
thx elektrovolt ,dus beter om het niet te doen?
ik wil de imac om een home studio te gebruiken
maar ik heb wel een geluidkaart nodig
dus imac beter dan hp touchsmart

Dames en heren ........ appels en peren :D
Wie maakt me los. Peren slechts 65 cent de kilo.
Heb ook nog lekkere gala appels. Wie o wie ........vandaag eenmalig slechts 89 cent de kilo.

zerejeuzzz wat vind je zelf lekker of fijner werken?
Welke soft hard heb je al?

1) ruilvoorstellen horen op de markplaats thuis, maar alleen synth-gerelateerd. Geen computers.
2) je titel dient een duidelijke omschrijving te zijn. Jouw titel is zo algemeen als wat. Alle posts gaan uiteindelijk om hulp of advies.
3) geen caps, dat is "shouten" en onaangenaam om lezen (en dan heb ik het nog niet over de spellingsfouten maar dat is te vergeven; hier zitten dyslectische mensen of buitenlanders die de taal nog niet helemaal machtig zijn; dat is nog niet zooo erg)

Ik doelde meer op software en hardware welke geluid voort brengen maarja.
Een imac doet dat ook uit zichzelf natuulk :stupid

maargoed, om topicstarter niet gelijk helemaal de grond in te stampen... dit is dus eigenlijk een mac vs pc discussie, en daar zijn al genoeg topics hierover op dit forum. gebruik de zoekfunctie daarvoor.

zelf heb ik lang met windows gewerkt, en ben nu een jaar of drie aan de mac (imac en macbookpro) en ben er dik tevreden over. het is maar net welk operating system je prettig vind werken en ook een beetje welke programma's je gebruikt.

je hebt dus een geluidskaart nodig, hoeveel inputs / outputs ? moet er midi opzitten ? wat voor een aansluiting wil je, usb of firewire ?

ik heb zelf een motu ultralite, niet de allergoedkoopste, maar heel stabiel, klinkt goed etc etc... misschien is zoiets wel wat voor je.

thx electrovolt for u replay
ik heb 2inputs nodig en een voor mic en 2 outputs en midi in out ,firewire denk ik beter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back