2 Noizy Ambient trekkies

Zoidsity

Go with the flow..
1] 0 o'clock Leuk voor 's avonds laat alleen in 't donker.. :D

en

2] farmercoal

Commentaar is altijd welkom :)

Enjoy <hoop ik een beetje>

04.jpg

Tja... commentaar...

Beide tracks roepen een bepaalde sfeer op, waar je van moet houden.

Persoonlijk houd ik meer van tracks met synths waar een meer duidelijke kop-romp-staart aanzit, if you catch my drift... Dus misschien zou een creapy bassline of iets dergelijks het meer een track maken (again, naar mijn smaak dan).

D

Track 1 ligt mij het meest,zie dit onmiddelijk passen in een film a la "The Grudge",zou er perfect in passen :-)
Alleen worden bepaalde klanken ietsje teveel herhaald naar mijn gevoel,vooral deze die al
onmiddelijk je aandacht grijpen,maar door teveel herhaling hun effect verliezen.
Track 2 lijkt me wat minder tijd ingestoken,grijpt niet echt mijn aandacht.
Zowiezo is alles kwestie van smaak en komt er gewoon op neer dat de persoon die het maakt er plezier aan beleefd ;-)

Dank, dank voor 't commentaar :)

Er is (in beide gevallen trouwens) inderdaad niet veel tijd in gestoken. 't Zijn een beetje "vlug-vlug" ideetjes en neem me meestal ook wel voor om bepaalde gedeeltes (ooit) eens uit te werken, te combineren of zoiets.
Zo krijg ik gelijk (gelukkig!) in een vroeg stadium tips, opmerkingen, etc. en kan ik er wat mee doen :)

Beetje langdradig hier en daar (al vind ik dat zelf -soms- niet echt erg), maar gezien de tijd/moeite die ik er ingestoken had, vond ik 't zelf aardig genoeg om toch even onder de aandacht te brengen. (en 't is idd wel leuk om te maken :D )

Bedankt iig voor 't luisteren en uiteraard van commentaar te voorzien :okdan:

Back