[deephouse track] Animo - Basquait

olafmol

[EXPANSIONS]
Aloha,

afgelopen weekend hebben Nolet en ik een track van een vriend van ons gemasterd, we vinden em zelf heel er vet en hopen dat ie op onze 2e 12" release van www.springcollective.com komt... check em out!... ohja...is 100% met de RS7000 gemaakt.....alleen nog wat effectjes uit Cubase en de UAD1 erover bij het afmixen....

www.expansions.nl/filez/basquait-mastered.mp3

Olaf

Hey Olaf,
Mag ik vragen waar je die titel vandaan hebt? Klinkt een beetje Catalaans ofzoiets...

Origineel geplaatst door marten
Hey Olaf,
Mag ik vragen waar je die titel vandaan hebt? Klinkt een beetje Catalaans ofzoiets...

geen enkel idee...... tis niet mijn nummer ;)

Origineel geplaatst door olafmol
geen enkel idee...... tis niet mijn nummer ;)

Eey, Da he'k nie goe geleze...:stupid

lekker ambient nr. 'k vind de lage drum beetje iel.
de bass line zou iets anders in de mix kunnen liggen? 'k vind ook de hoge freqs een beetje schel/onecht, alsof er kunstmatig een eq op is toegepast [en dat hoor 'k onmiddellijk]. is dat masteren etc. echt nodig?? greetz, Marcel uit Rijswijk

Best leuke track, geinige stemsamples, en mooie produktie. Maar toch mist het nog net even iets, hoewel ik niet precies kan zeggen wat het nou is.
Nou daar heb je ook weer veel aan :)

Ik vind het lekker klinken hoor! Het enige wat ik jammer vind, is dat de stringlijn voor de break, niet overeenkomt met de stringlijn na de break (qua accoordkeuze). Ik vind dat een beetje onsamenhangend (als je begrijpt wat ik bedoel). Het is net of er van 2 tracks, 1 is gemaakt. Maar voor de rest vind ik het goed gemaakt. :)

Complimenten. Klinkt erg diep. Bass is erg gaaf. Ik vind de mix ook ietwat digitaal aanvoelen, licht idd misschien aan de schelle eq.

Damn klinkt goed man! Goede sounds en lekker diep!
Dit hoor ik graag, keep it up :)

kheb altijd al een zwak gehad voor deephouse. weet niet waarom
is altijd heel relaxed om op te shaken. en deze is heeeeel lekker.
heel knap

greets isnieZot

Dit nummer is toch wel een keer eerder op het forum verschenen?

Dit is wel een strakke en cleane versie. Heel erg netjes. En mastering, smaken verschillen. Strak vind ik ook wel OK, misschien had dit iets 'ronder' gemogen. (wat anderen volgens mij digitaal noemen) En het laag zit volgens mij op het randje, misschien dat het op te gehypte bassystemen te snel over de rooie gaat. Maar nu zit ik wel heel erg te nitpicken. (sorry Nolet) ;)

Eg lekkah!

Back