[deephouse track] Animo-Basquait

olafmol

[EXPANSIONS]
ok dan, een track van een van de leden van ons SPRING collective, ome Greg, beter bekend als Animo, oude rot in het vak, coproducer van de classic "flight2126 - the wavecatcher" ..... een superlekker deephouse trekkie....komt compleet uit de Yamaha RS7000, afgemixed door een 01V mixer...... komend weekend gaan we em bij Nolet helemaal af mixen en daarom zou ik het tof vinden als jullie er eens naar willen luisteren en je feedback willen geven...... nb: de kick en de baslijn gaan we straktrekken, dus dat is bekend ;)

komt ie:

http://www.expansions.nl/filez/basquait 2002.mp3

NEWSFLASH!: ondertussen is er ook al weer een mix nummer 3 door ome greg geupload:

http://www.expansions.nl/filez/basquaitv3.mp3

Olaf

Laatst gewijzigd:
op zich erg ontspannen trekje
alleen iets te rustig voor mij ...

ben benieuwd hoe ie klinkt na de nieuwe mix

vet! lekkere relaxte track!

niet veel te zeiveren, misschien wat weinig midden. Maar goed!

Goede track, blijft boeiend en verrassend gedurende de hele track time.

Goed bezig Olaf !! :okdan:

equate

ik heb em (helaas) niet gemaakt, daarvoor moet je bij ome greg zijn ;)
vind het trouwens wel een mooi voorbeeld van hoe je een "groefboks" als de RS7000 prima kan inzetten, als je maar weet wat je doet

Olaf

Wederom relaxte trek!!!!!
Die hoge (orgel achtige) pads vind ik het helemaal afmaken!

Het enige wat mij in het begin een beetje stoorde is de bassdrum, die mag wel wat warmer ofzo. (hij klinkt nu een beetje te soft/ploppie)

Maar verder een prima, gedetailleerd stukkie muzik:mexico:

Sjemig wat lekker.

Dat fluitgeluidje mag wel een beetje heen en weer fladderen van links naar rechts (en terug).
Maar hij is al zo af. Misschien dat je nog tegen wat dingen aanloopt als je die zooi door de UAD gaat trekken, misschien een andere galm gebruiken die wat lichter is.

sow dit klinkt lekker, gewoon chll muziek! toppie

Swingt lekker, zou bij de mix enkelt wat meer aandacht besteden aan de tom die er op 1:20 en 3:15 inkomt. Mag wat smoother.

Verder is het gewoon voer voor de dansvloer.

Greetz,

Yawgmoth

de 2 mixen die je hier hoort komen 100% alleen uit een yamaha RS7000, afgemixed op een yamaha o1V digitale mixer voor de effectjes enzo die niet in de rs7000 zaten en wat EQ......... opgenomen vanaf de O1V...

afgelopen zaterdag hebben we de boel opnieuw afgemixed bij Nolet via z'n delta1010 kaart, in cubase SL met de UAD1 plugins en wat cubase effecten.......voor mijn gevoel is de mix er op vooruit gegaan, maar dat zijn echt details... een goede track met de juiste geluiden mixed zichzelf eigenlijk..daar hoef je verder bijna nix meer aan te doen...

Olaf

Vergelijkbare discussies

Back