ST Audio C-Port installatie problemen

Christov

Soul Brabo no 1
hallo allemaal,

Een tijdje terug is mn pc gecrashed door interne HD problemen. In deze PC uit 2003 had ik nog een ST Audio C-Port systeem zitten en die heeft het altijd probleemloos gedaan, dus deze wilde ik overzetten in mn 'nieuwe pc'. De installatie procedure loopt echter totaal anders als er in de installatie handleiding staat, Windows lijkt het apparaat (2 geluidskaarten en een breakout-box via printkabel) als een infrarood iets te zien. Bovendien vind de hardware installatie van Windows ook niet de drivers op de bijgeleverde installatie cd's.

Het lijkt erop dat de fabrikant, ST Audio of Hoontech er mee gestopt is, want websites ervan zijn of offline of er staat op dat het bedrijf opgeheven is. Ik heb wel een paar sites van derden gevonden met drivers etc, maar ik ben zo onbekend met drivers installeren dat ik er een beetje huiverig voor ben om in het wilde weg wat te proberen.

Hier hadden volgens mij een paar mensen ook zo'n ding, in ieder geval zitten hier genoeg mensen met expertise dus als iemand tips heeft of nog beter: oplossingen, post ze AUB, kan ik weer snel verder met muziek maken!

alvast bedankt,

Christov

Back