[Hardstyle] Siebzehn - We are one

Vind em eig niet zo lekker...Echt niet mijn smaak! :D
Vind het ook geen materiaal voor Scantraxx , eerder Fusion. Maarja wie ben ik lol!

Mijn mening: Die ''F.U.C.K'' is echt 100x beter!!! :D

als ik het dan in een hokje moet plaatsen, beetje noisecontrollers (zo te horen aan je nadere tracks ben je hier ook door geinspireerd) meets sacha f ofzo:P

verder nice hoor, alleen niet gemasterd zeker? kan nog wel wat meer pompen en je kicks wat meer op de voorgrond (vooral in de mid) maar dat kan ook persoonlijk zijn natuurlijk!

Ik word geïnspireerd door veel DJ's en andere genres, Noisecontrollers hoort daar ook zeker bij. Ondanks al die invloeden probeer ik toch mijn eigen stijl te behouden.

Over de afmixing; ik heb het volume eens niet opgepompt maar gelaten zoals het is, zelf ben ik er best tevreden over;)

Thx voor de comment!

Grappig, ik vond F.U.C.K. eigenlijk 1 van de mindere tracks en deze vind ik weer leuk. Lekker druk, maar toch niet te. Mastering viel mij ook op dat 't niet eens opgepompt was of iets dergelijks. Mastering vind ik wat minder, je andere tracks klinken helderder en voller.

Grappig, ik vond F.U.C.K. eigenlijk 1 van de mindere tracks en deze vind ik weer leuk.

:D Zo zie je maar hoe erg smaken, ook per style , verschillen.

Ik word geïnspireerd door veel DJ's en andere genres, Noisecontrollers hoort daar ook zeker bij. Ondanks al die invloeden probeer ik toch mijn eigen stijl te behouden.

Over de afmixing; ik heb het volume eens niet opgepompt maar gelaten zoals het is, zelf ben ik er best tevreden over;)

Thx voor de comment!

Zo bedoelde ik het ook eigelijk :P Je hebt zeker je eigen stijl vind ik.:) En je moet je sowieso altijd laten inspireren door andere genres, wanneer het kan zelfs verwerken in je tracks.

Nouja zoals ik al zei kan de eindcompressie ook persoonlijk zijn, ik ben er trouwens niet voor om alles superhard te compressen, zodat alle dynamiek verloren gaat.

hey siebzehn,

vind persoonlijk de track wel weer goed gelukt, maar als ik naar die synth luister, en de kick, komt die mij gewoon super bekend voor van je andere tracks
vooral de kick weer eigenlijk, tuurlijk is het vet om een dikke eigen kick te maken, maar probeer eens een hele andere hardere ragkick te maken kwa hardstyle ofzo, dat kan jij ook zeker wel ;)
en een square synth vind ik niet zo passen bij deze track, je had misschien iets harders kunnen pakken erbij ofzo, maarja dat is hoe ik er over denk.
over de mix kan ik vrij weinig zeggen, luister met me koptelefoon bij een maat, zal hem dit weekend thuis nog wel luisteren op mijn monitoren.

Zeker benieuwd naar je volgende producties man!

hey siebzehn,

vind persoonlijk de track wel weer goed gelukt, maar als ik naar die synth luister, en de kick, komt die mij gewoon super bekend voor van je andere tracks
vooral de kick weer eigenlijk, tuurlijk is het vet om een dikke eigen kick te maken, maar probeer eens een hele andere hardere ragkick te maken kwa hardstyle ofzo, dat kan jij ook zeker wel ;)
en een square synth vind ik niet zo passen bij deze track, je had misschien iets harders kunnen pakken erbij ofzo, maarja dat is hoe ik er over denk.
over de mix kan ik vrij weinig zeggen, luister met me koptelefoon bij een maat, zal hem dit weekend thuis nog wel luisteren op mijn monitoren.

Zeker benieuwd naar je volgende producties man!

Dank u dank u, en van die kick; ik dacht net dat ik een vette andere kick had gevonden:P (bij de intro dan, de 2e climax). Tijdens de melo is hij idd wel ongeveer hetzelfde, toch telkens net iets anders.
Dat van die square synth heb je wel gelijk in; te lief, ik had zelfs beter een ander melo kunnen pakken en deze bewaren voor een andere track. Misschien iets voor een remake project als ik er tijd voor heb;)

@ Mike: Over het afmixen, idd alle dynamiek verloren is wat ''bijna'' niemand wil. Ik heb ondertussen ook een ''opgepomte'' versie gemaakt. Gewoon met alle dynamiek, alleen meer loudness; fijn voor de mp3-speler, verder voor mij niet van belang. Ik zet de gain wel wat meer open ;)

thx 4 de comments!

Back