Cubase Midi Channel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

D12-4ever

Stamgast
Yo, ik ben pas overgestapt van fl naar cubase, en ik vind dat het veel beter klinkt enzo, maar ik heb eeb probleempje.
Toen ik en fl omnisphere gebruikte kon ik een enkele omnisphere verdelen in 8 channels met de zo gehete "Midi Channels" nu is het probleempje dus dat ik niet uitgevonden krijg hoe dat in cubase werkt.

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Cioa!

denk ´t nie anders vroeg hij dit niet :P

't wordt serieus tijd voor een beginners gedeelte op dit forum zeg :( En mods die gewoon al die warez topics direct sluiten en verwijderen.

Ik stel gewoon voor dat als je een vraag stelt over een DAW of iets dergelijks gewoon even een foto met datum van je boxed version onderaan je vraag post zodat mensen zien dat je een legitiem gebruiker bent

Eens, het loopt redelijk uit de klauwen op dit moment qua support vragen op warez... TS moet toch inmiddels beter weten...
Maar hoe kun je je als open forum hier tegen wapenen? Dit soort gasten blijven toch wel komen.

Ik ben van plan om een hardware synthesysizer te halen maar vind ze erg duur.
Dus vandaar dat ik nu de vraag stel: weet iemand toevallig iets op internet ofzo waar je een synthesizer kunt winnen?

alvast bedankt:)

dat geld van Cubase had je beter kunnen reserveren voor die synth ;)

Paul

Goeie Paul, daar zat ik net aan te denken, dat was toch ook al zo'n lang warez bash topic?

probleem is al opgelost, heb fijn kunnen werken tot... het eindu, overzetten van beat is mu tog ff een portie wasig!
alles volgens guid gedaan, krijg ik dan als ik op export druk "You have to select an output channel" wtf, er staat niks op dat schermpje voor een outputchannel te selecteren alleen maar input en die shit. kheb al flink gezocht op internet manual nog eens zorgvuldig doorgezocht, geen oplossing.

Mischien dat deze mensjes zo aardig zullen zijn het mij uit te leggen wat er mis is... dus vandaar...

Ciao!

Vraag anders ff support bij de makers van de software...

hetzelfde als einde denk ik, maar dan met een 'u' op het eind???

Oooow oowkeej, tog wel duz, zorrie maar ick can di jeugt ook nie eg mir byhouwe tegenwoordich, ick hep dad froecher andurz geleert..... Ekskuzeer.

Dit is gewoon bijna oud-hollandsche spelling... Al zouden ze dat niet eens herkennen denk ik...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back