Cubase Midi Channel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
is dat niet dat je nog een kanaal moet selecteren dat hij "bounced/ exporteert?
doe je dat niet door , nog een keer , op dat vakje te gaan staat en bv "masterout" aan te klikken?
daarnaast aan de heren van de politie: misschien helpt negeren beter dan er zoveel woorden aan vuil maken. ga liever eens echte boeven vangen ipv onbevangen kwajongetjes met weinig te makke en bruisend van de muzikale energie.
laat het beantwoorden eventueel maar over aan wie er minder moeite mee heeft , ( en wel een legale versie van cubase overigens, na al die jaren.... )
ps zijn er grotere foto's beschikbaar van die vrouwelijke agente van de antisoftwarepiraterijbrigade en zo ja waar??

Het gaat lastiger worden ze eruit te pikken, want 5.1 is inmiddels gekraakt. Dus die SX3 comments zijn helaas niet meer courant.

Wat betreft je supportvraag: Wat een goede vraag!

hoop gezanik over illegale software, en geen antwoorden:

wss moet je omnispere multi out openen (als je die optie hebt)
en ANDERS zit het in het pop up window van je VST instruments (menu : devices). daar kan je de hoeveelheid outs per VST kiezen (als er meerdere zijn tenminste...)

hoop gezanik over illegale software

Vind ik geen gezanik hoor...moeten wij als betalende gebruiker, juppen gaan helpen? Ik dacht het niet..
Op het synthforum is het gewoon duidelijk, dat het gebruik van illegale software niet toegestaan word, en dan nog (en vooral de laatste tijd) komen er een hoop juppen HIER voor support.
Als je zonodig support nodig hebt koop dan gewoon een licentie, ben je van het hele gezeik af.

Ik moet wel zeggen dat er de laatste tijd weer een hoop juppen met dit soort vragen komt, en naar mijn mening deze threads iets te lang leven..kom op mods!

nee, helpen hoeft idd niet.

persoonlijk draai ik niets aan illegale software, maar als ik er iemand mee kan helpen, np.

Da's hetzelfde als iemand die een auto wil jatten, helpen de auto te starten...dat doe je niet i.m.o.

Het is dan nog eerder hetzelfde dat, als iemand een auto wil jatten tips geven hoe ie dat het beste kan doen ;)

snap niet dat mensen zich zoveel moeite getroosten om hier even de moraal van nederland te verbeteren.
zijn er geen betere plekken om daar dit soort energie in te steken.
als je het niet ziet zitten, schrijf dan gewoon niets, stop er geen tijd in en hou je met iets constructiefs bezig, jezelf bevoorbeeld.
voor hen die enige affiniteit dan wel een soort van medeleven voelen met de opgroeiende synthjeugd van deze klasse, prima help als je daar de behoefte toe voelt.
en dat betweterige pastoors/dominee gedoe (meer dominee dan pastoor denk ik ) , dat gezeur van ik lijd eronder als meneer bill minder software pakketjes verkoopt etc, ik kies ervoor om te betalen dus moet jij dat ook, ik ben fatsoensrakker nr 1, prima
maar nogmaals :live! and let live en stop die quasi verontwaardiging nou eens in een treat waar we er allen wat meer aan hebben.

Oké om dan maar een tip te geven....lees de manual!

(en nu ga ik iets voor mezelf doen :D )

Nog even door mij een duit in het spreekwoordelijke zakje:

De vragen van D-12 eindigen vrijwel elke keer met een discussie over illigale software. Het moge inmiddels duidelijk zijn dat D-12 een enthousiaste jongen is, die leuk met muziek bezig is. Dat is te prijzen. Beter dat dan rondhangen ergens op straat en lummelen.

Maar het moge inmiddels ook duidelijk zijn dat D-12 niet vies is van wat illigaal spul op zijn pc en dat hij ook een bord voor zijn kop heeft. En dit is dan weer jammer. Het zou D-12 sieren als hij het gewoon zou toegeven, want nu maakt hij zichzelf elke weer belachelijk door te ontkennen en zich keer op keer tegen te spreken.

Kortom advies voor D-12. Koop wat legale software als basis. Dit hoeft echt geen 1000den euro's te kosten. Gebruik legale gratis VST's en stel je hiermee als doel een mooie productie te maken. Door jezelf te beperken leer je er heel veel van, want je moet nu allerlei oplossingen zelf gaan verzinnen. Investeer daar een paar jaar in en op het moment dat je dan echt het grote werk kan kopen zul je daar de vruchten van kunnen plukken. Lees de verhalen de dj's van nu ermaar eens op na. Ook deze begonnen met zeer eenvoudige middelen, maar legde daar wel de basis voor hun successen later.

Paul

Amen...

de nieuwe generatie producers geeft gewoon te snel op... zetten de DAW aan, rommelen er 10 minuten in...... "oh kk ik snap ut nie....." / browser open / "Ey, hoe maak ik............? "

Doe gerust zelf eens de moeite, zet je brains aan het werk... Toen ik SX2 kocht heb ik gelijk het Handboek Cubase SX van Guérin erbij gekocht. Gewoon doorlezen, nog eens lezen en begrijpen! De oefeningen doen en vooral veel vallen en opstaan.

ASKvideo, Lynda, VTC, ze verkopen hele mooie tutorial DVD's voor schappelijke prijzen Kijken en tegelijkertijd meedoen in je DAW. Gewoon lekker in je eigen tempo. Autodidact JWT! :)

Samenwerken met een meer gevorderde producer helpt ook, muziek luisteren en proberen te ontrafelen hoe iemand iets maakt helpt.... een track van je favo artiest inladen in je DAW..... Deze stap voor stap namaken helpt.

Laat die browser dicht en vind het zelf uit, dan onthoud je het ook ;)

de nieuwe generatie producers geeft gewoon te snel op... zetten de DAW aan, rommelen er 10 minuten in...... "oh kk ik snap ut nie....." / browser open / "Ey, hoe maak ik............?

Inderdaad, af en toe vraag ik me hoe het ons vroeger gelukt is, toen er nog geen internet was. :geslaagd:

Inderdaad, af en toe vraag ik me hoe het ons vroeger gelukt is, toen er nog geen internet was. :geslaagd:

Toen had ik een Amiga en wou ik dat ik een sampler had zodat ik ergens muziek mee kon maken :stupid

Ik heb op mijn Amiga toch altijd heel leuk muziek kunnen maken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back