Cubase Midi Channel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
probleem is al opgelost, heb fijn kunnen werken tot... het eindu, overzetten van beat is mu tog ff een portie wasig!
alles volgens guid gedaan, krijg ik dan als ik op export druk "You have to select an output channel" wtf, er staat niks op dat schermpje voor een outputchannel te selecteren alleen maar input en die shit. kheb al flink gezocht op internet manual nog eens zorgvuldig doorgezocht, geen oplossing.

Mischien dat deze mensjes zo aardig zullen zijn het mij uit te leggen wat er mis is... dus vandaar...

Ciao!

export in cubase of wat? welke geluidskaart heb je?

dat schermpje onstaat omdat je geen output channel hebt aangemaakt ws.

Inderdaad, af en toe vraag ik me hoe het ons vroeger gelukt is, toen er nog geen internet was. :geslaagd:

met kunst en vliegwerk en in mijn geval heel veel vragen stellen aan de mensen die het spul verkochten ;) en natuurlijk gewoon lekker heel je roland w-30 manual doorlezen bijvoorbeeld!

Ik had ook een Amiga, daarna ging ik midi apparatuur kopen, maar toen had ik nog steeds geen internet hoor.

Ik moest in een boek lezen dat audio niet over een midikabel liep enz.

Maar ik had toen dus geen internet en wist niet dat dat kon :stupid

Dat is echt fokt op voor je. Heb je dat ding een heel tijdperk voor je neus gestaan, weet je niet wat je ermee kan :) 8bit bassen rampen in protracker bijvoorbeeld!

Nou ik heb een handsamplertje gekregen, en daarmee ben ik zeg maar met een dubbel cassettedeck gaan dubben. Dus eerst een kick samplen, die links opnemen, dan wat anders samplen, dat rechts opnemen, het resultaat mono op links opnemen, rechts wat anders d'r onder. Word je hard van zeggen we maar :kont:

heb nog m'n eerste mengpaneeltje nog ( philips 4 ch, later uitgebreid naar 8 channels , zelfbouw ( niet door mij )
daarbij de ms20 en de akai en saba bandrecorders van resp m'n broer en m'n pa ( saba zelf gesmeerd met de motorolie die ik in de garage vond)
mengpaneeltje is trouwens al tijden op te halen voor wie daarin geinterseseerd was , tot dusverre niemand . " verwende nesten", ( zeker teveel warez om nog de waarde van een echte analoge philipsmixer te onderkennen )
ja dat ware me nog eens tijden. niks stroom , gewoon een oude mergpijp, gaatjes erin gepeuterd en blazen maar , pfieeww, pfieewjeewee.

Al mijn software op de Amiga was ook al illegaal trouwens, copyparty Houten for life!

jha jong, ik heb een niet legaale versie, maar dat verandert tog geen ene fuck aan de vraag. Ik wel gewoon mijn tracks kunnen overzetten in wave file. al dat gezeiks over die oude tijden van de oude mensen, vraag ik niet na, ik zie in de manual een plaatje staan bij de audio mixdown, bij de tabel audio ingine output waar zij een vakje hebben staan waar zij hun output channel kunnen selecteren, bij mij staat dat vakje dr nieteens, bij mij staat alleen maar: sample rate en bit depht, en mijn vraag is dat hoe kan dat, hoe kan ik dat zo krijgen dat het vakje dr wel is en ik mijn output channel wel kan selecteren. (eefe voor de duidelijkheid)

al dat gezeiks over die oude tijden van de oude mensen, vraag ik niet na, (eefe voor de duidelijkheid)
misschien kun je naast de manual , die je klaarblijkelijk nog nooit in de handen hebt genomen, ook eens een boek bij de schoolbieb halen over algemene etiquette.
praten we dan eens volwassen verder over je cubase probleem.
prettige avond verder.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back