Handleiding S-550 Director (sequencer)

Jazper

Ouwe rot
Kan iemand mij helpen aan een handleiding van het sequencer pakket dat verkrijgbaar is voor de Roland S-550 sampler.?

Of althans mij even op weg helpen ermee.. Ik heb een beetje rondgekeken in de software.. maar ik krijg het niet voor elkaar om noten te noteren in de sequencer..:erm:

Wie oh wie.. :halleluja

Groetjes,

Jasper,

:P Laat maar.. ik heb de rec funtie al gevonden..

Maar mocht iemand een .pdf file van de handleiding tegenkomen.. ik hou me aanbevolen..*D

Dat wordt lastig een PDF-file, aangezien Roland geen oudehandleidingen op internet plaatst. Wat ik ze trouwens best kwalijk neem, want andere fabrikanten doen dat wel heel netjes. En oude Roland apparauur wordt nog volop gebruikt!!

Wat je wel kunt doen, als je die manual graag wilt hebben, is even bellen (of mailen) met Roland Benelux BV (in Belgie), die hebben van alles nog een kopieerbaar exemplaar liggen. Of anders een goede muziekinstrumentenwinkel bij je in de buurt laten bellen. Zij hebebn de connecties!

Ja.. :( inderdaad.. Roland zou best wel eens al zijn documentatie online mogen zetten.. zou ze geen windeieren:) leggen denk ik.

Maar ik heb even met die sequencer lopen rommelen.. maar wat een farty :kont: ding is dat zeg.. totaal geen overzicht van de sequence.. zouden daar wel eens nummers mee uitgebracht zijn..? :confused:

Bovendien ben ik in de gelegenheid om het originele pakket over te nemen van iemand.. maar ik heb het idee dat hij het wegdoet tegen woekerprijzen..

En dat kan hij dus vergeten.. ;)

Maar ja.. ik heb laatst ook nog een 1040ST gehaald.. ik moet alleen nog even Cubase vinden.. :erm:

Thanx for the advice.. shortwave.. :doei:

Origineel geplaatst door Jazper
Maar ja.. ik heb laatst ook nog een 1040ST gehaald.. ik moet alleen nog even Cubase vinden.. :erm:

Thanx for the advice.. shortwave.. :doei:

Cubase voor de Atari, kun je zo van me krijgen, kost je nix.

Back