Kleine Analog Mixer

Hatsum

Stamgast
Hallo, ik zoek een kleine analog mixer met 8 ingangen, 2 uitgangen...liefst met eq en spring reverb....is voor een drum machine.....wat raden jullie aan?

iets kleins van mackie of yamaha

bedankt voor jouw reactie, maar ik zoek iets meer specifieks...een oude analog mixer die heel goed is voor oude drum bakken zoals een drumulator of sequential tom....model zou heel handig zijn...ik heb er weinig met het merk mackie of yamaha.

Dan wordt het al gauw een Tascam of D&R of zoiets. Nieuwe(re) Mackie/Tapco/Spirit/Yamaha mixers zijn prima hoor. Wat voor EQ moet er op zitten?

eerlijk gezegd geen idee....kwil gewoon een goede mixer uit de jaren 80......kan ook rack versie zijn....met 8 inputs....niemand hiero die zo'n mixer gebruikt voor vintage drum machines?

Hallo Hatsum,

Ik heb hier wel een Studiomastertje liggen. Pro Line 8-4-8 Gold. Denk dat die perfect is voor wat je zoekt. PB me ff als je er interesse in hebt. :)

Spring reverb op een mixer?! :?

Losse Boss RX-100, Peavey Valverb of Danelectro Spring King kopen en die aan een aux hangen van een regulier mixertje, denk! :okdan:8)

heb er ook nog nooit van gehoord.. en zoveel goeds doet een simpel 8-sporen mixer-tje uit jaren 80 toch niet?? of is het altijd goed, omdat het er een uit +/- 1980 is?? je weet iig dat de mixer die je gaat kopen 30 jaar oud is, waarom zou dat nu zoveel goeds doen met je geluid..

Spring reverb op een mixer?! :?

...lijkt mij ok uniek. Als je die ene vind moe je het effe zeggen!

Maaruuuh, ouwe A&H misschien? Of 'n Crest.. oer degelijke mixers.

Oudere mixers van oa Monarch, Peavy, en Inkel(bose) hebben springreverbs. was idd in de jaren 80 vrij gebruikelijk. Grote zware mixers met van die houten zijkanten.
Dus klein zal je ze niet vinden.

Er staat een leuke vintage mixer op marktplaats.. met de titel " Binson 602-8 buizen mixer / mengtafel VINTAGE "

wellicht is 't wat voor je

Ik zou zeggen voor die € 100,- check deze per direct:

Advertentienummer: 293361875 op marktplaats

eerlijk gezegd geen idee....kwil gewoon een goede mixer uit de jaren 80......kan ook rack versie zijn....met 8 inputs....niemand hiero die zo'n mixer gebruikt voor vintage drum machines?

Ibanez heeft er ook gemaakt.

Ik zou zeggen voor die € 100,- check deze per direct:

Advertentienummer: 293361875 op marktplaats

Is italiaanse meuk....mischien klinkt ie wel lachen maar mischien is ie wel brak.

Back