Please vote: remix Tiësto's Knock You Out

gijs

.
Hi all,

Voor een remixwedstrijd op Beatportal.com heb ik een remix gemaakt van Tiësto's Knock you out (track van zijn nwe album). Hij is te beluisteren op Beatportal zelf: http://www.beatportal.com/remix/detail/knock-you-out-zer0-remix/

Enne, mocht je een accountje op Beatport(al) hebben, of graag de hassle op je hals willen halen van een account aanmaken, please vote for me! 8)

Cheers,
Gijs

klinkt wel netjes

maar ik vind het geen interessante muziek

ik ben al meestal niet zo een remix contest fan en ook geen tiesto fan dus ja

Leuk gedaan, tenminste een stukkie anders dan 't orgineel :)

Vind 't (zelf) niet echt een versie die ik meteen SUPER vind, beetje normaal en misschien een beetje kaal => op een of andere manier mis ik iets, al weet ik niet direct wat

Succes met de wedstrijd iig!!

ik vind 'em wel geinig, ik mis alleen een vette hook/break.....

tempo en vocals zijn wel geinig, soms ook leuke percs, alleen ik mis net dat beetje vettigheid.

Ik vind het ook meer progressive trouwens....

Kan me helemaal vinden in jullie commentaar. Ik had artistiekere ideeën met de basis die ik had neergezet maar die kwamen gewoon niet lekker genoeg uit de verf. Dus ben ik uiteindelijk voor mijn gevoel een beetje voor veilig gegaan. Dus dat jullie wat missen klopt wat dat betreft wel.

ik had 'em nog eens beluisterd, vind deze toch het leukste van de 3 die ik heb gehoord ondanks dat ie niet écht knalt.....

Mooie noisige build up zal wel werken denk ik.

Nogmaals:

Je hebt gewoon een prima mix neergezet! Leuke ideeen.:okdan:

En dat hij veilig is betekent dat je iig niet uit de bocht bent gevlogen. 8)

En of je tiesto ruk, kut, of een homo vind. Het gaat bij dit soort contesten toch vooral om het stukje techniek erachter, het leertraject etc etc... En niet om een naam. Meine Gottes! Stelletje piemols! 8o)

Het gaat bij dit soort contesten toch vooral om het stukje techniek erachter, het leertraject etc
Idd,
maar ik vond deze youtube film wel toepasselijk
Idd, da's tenminste een track met een 'supersaw/gyrus' sound !!

Tiesto's zakken worden iig weel lekker bijgevuld..RMX parts tegen betaling..how clever!
Ja zeker,
Ik walgde er eerst ook van!
de samples spraken me ook niet aan.

Pas toen ik hier enkele rmx'en hoorde
en snapte hoe ik dat met m'n MED-SS tracker kon doen
kon ik het niet laten om de samples te scoren..

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=118162&highlight=rmx

Zo heb ik ook weer iets bijgeleerd,
maar idd,
de black I peace doen dat ook! :r

ja jullie zouden dat nooooooooit doen natuurlijk.....
maargoed ff terug ontopic graag en tiestobashen prima maar niet in een draad over een track die totaal alders klinkt dan tiesto het zou doen....

Ga je nog iets aan de track doen Gijs?

Thanx AO voor het terug ontopic brengen van de discussie. De track is nu ingeleverd en ik mag er voor de contest nix meer aan doen. Ik denk dat ik mijn leerpunten en jullie suggesties meeneem voor volgend werk en deze laat voor wat ie is. Maar wie weet komen elementen uit de basis van de track nog eens terug in een eigen track. Maar dan aangevuld met een spannende catch natuurlijk! ;)

Maar ik ga me eerst richten op het naspelen van bekende melodieën, Tiesto is zo lame daar kan ik me gewoon niet meer mee bezig houden.:?

Laatst gewijzigd:
Back