wat vinden we van de spectrasonics plugins?

als je omnisphere wilt draaien, koop dan maar vast een heeeeeele snelle computer, want die zuigt wel behoorlijk wat cpu weg.

klank is prima, presets laden duurt lang, dus uiteindelijk om wat sounds te zoeken ben je veel tijd kwijt. ik heb hem daarom weggedaan.

trilogy is top, maar werkt niet (zonder gedoe) op een intel mac. Trillian nog niet mogen proeven...

over het algemeen erg tevreden met de sound van de plugszzzzzz

doeiers

Trillian werkt prima onder Leopard snow met logic 9, and is en fatte bas "synth"
Loopt prima op mijn macbookpro

Hmmmm ik weet niet wat voor pc jij hebt? Maar ik heb een intel q4 9450 met 4 gig, zeker niet een van de snelste. En hier werkt omnisphere als een tierelier... laden van een preset duurt niet langer dan 2 a 3 seconden...

Ik neem even aan dat je G4 bedoelt? ik heb een Imac 2,4 ghz. en op zich, als ik omnisphere alleen draai (met een drumpartijtje oid) gaat het meer dan prima. open in nog 2 omnispheres (dat doe je toch met goed klinkende plugs; meerdere plugs openen) dan begint de ellende.
Bovendien heeft ie bij mij al tijd langer dan 5 sec over een nieuwe preset laden gedaan. (x weet ik veel hoeveel presets die je toch even wilt checken..., en tel uit je tijdwinst)

zowiezo als ik al mn automation heb afgemaakt, en bijvoorbeeld fx au's draai als Obelisk (ook daar meer dan 1 van) dan loopt de boel toch echt spaak...

omnispheres uitzetten; alles weer prima.
prima plug, maar niet in mijn setups...ik begin er pas weer aan als er in een mac meerdere processoren zitten (nee, ik heb geen mac pro centjes)

Ik vraag me dan echt af of je wel andere plugins draait, of dat je 1 omnisphere gebruikt, en verder helemaal niets meer....

hoe doedde gij da dan? heb jij dan ook 20+ kanalen draaien met volle automation?

tjuuss!

Back