Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Door het zelf niet plat te meppen met een ziljoen plugins maar het over te laten aan iemand die voor z'n beroep mastert. You can't polish a turd, however, zoals men dat zo netjes zegt.

eeh ik vind t wel gaaf eigenlijk
Dit is bij Mythbusters onderzocht... Het kan wel!
Je kan een drol laten glanzen...![]()

hhm heb net die track van vitalic even opgezocht en ja dat is wat supasaw al zei: side-chainen! VEEL sidechainen... krijg je hetzelfde effect mee als dat nummer van benny benassi: YouTube- Benny Benassi - Satisfaction
het pomp wel waardoor het een goed nummer is voor een dansvloer maar persoonlijk vind ik het resultaat maar matig. het is wel een techniek die handig is om onder de knie te hebben als je voor een dansvloer wilt produceren.
goed ik edit even: waarom vind ik het resultaat mager? omdat ik meer van losse lagen hou in een mix, bij sidechainen vloeien de bassline en de bassdrum in elkaar over. is dus een heel subjectieve persoonlijke mening. als ik een vitalic (of benny benassi) naast een autechre hoor vind ik dat veel spannender. De muziek krijgt veel meer lagen zonder sidechainen naar mijn idee: YouTube- Autechre - Dropp

nou vraag ik me trouwens af of sommige effecten van autechre niet ook door sidechainen komt maar dan door ipv een kick met bassline een kick met ruis en snares te chainen. misschien... ik weet t niet. zou t zeker wel willen weten... dus iemand?????