leuke vocoder gevonden ;)

de totale set duurde 6 uur wel met afwisseling naar meer noise en terug naar Eno sounds. was in de lounge ruimte van een festivalletje in delft. we gebruikten zoals ik al zei veel gecircuitbend spul, daarnaast: een looper, een aantal delays, een ehx super-space-drum, een theremin, een dx200 en een plaat met oude radio fragmenten

tja hoewel ik nu wel erg afwijk van de reden waarom ik deze thread heb geopend. nog een stukje uit de liveset. dit is een deel waarop het vooral noise werd en ook wederom een groot deel van het geluid voortkwam uit gecircuitbende meuk :) tja iets meer glitches...
en helaas wat overstuurd opgenomen
liveset 3.mp3

klonk eigenlijk best lekker tijdens het surfen (op het net)

ha ja maar gelukkig wel met een aantal extra ingredienten... bier en wiet... en aan t einde van de set een dronken MC die nauwelijks nog woorden uit kon brengen :P maar met een filter en een looper maakte dat eigenlijk niets meer uit. van het laatste uur hebben we overigens geen opnamen van... en dat is waarschijnlijk maar goed ook.

bier en wiet...

haha..nou zo lang het positief de muziek beinvloed...
Ik heb helaas een veelvoud aan optredens de prullebak in zien gaan door overmatig drank en drugs gebruik van artiesten.
Maar soms wil het wel bijdragen

ahum tja eeh das t voordeel van de muziek die we maken... en t publiek wat op zo'n moment aanwezig is maar ben bang dat we het laatste uur ook minder waren. ik had me ook voor gehouden om in ieder geval 4 uur vol te houden met enkel een paar biertjes. dat was gelukt! de laatste twee uur had het publiek ons dusdanig ingehaald dat we zonder schaamte wat meer ingredienten konden toevoegen.

ahum tja eeh das t voordeel van de muziek die we maken... en t publiek wat op zo'n moment aanwezig is maar ben bang dat we het laatste uur ook minder waren. ik had me ook voor gehouden om in ieder geval 4 uur vol te houden met enkel een paar biertjes. dat was gelukt! de laatste twee uur had het publiek ons dusdanig ingehaald dat we zonder schaamte wat meer ingredienten konden toevoegen.

haha....ik ken de sfeertjes...Als het publiek al massaal waisted is dan mag de artiest volgen..

Back