Nieuwe Akoestische track

jrs

Live performer
Heren,

Gisteren en vandaag bezig geweest met het afmixen van een bandje (dezelfde band als hier vorige week ook door ons gepost werd.)
Het zou leuk zijn als jullie weer een reactie zouden sturen...

Toch lekker mee bezig geweest, dus voor mij is ie goed.

http://galileo.spaceports.com/~jrs/shadows.mp3

ps, volgens mij werkt de link alleen als je met je rechtermuisknop erop klikt en dan doel opslaan kiest... sorry

Laatst gewijzigd:
pfoei.. klinkt erg goed .. er zit veel gevoel in.. kan er niet meer over zeggen...
sommige dinken kunnen synths nu eenmaal niet uitdrukken IMO..en dat is hier gelukt.

ik vind de gitaar een erg "garagegeluid" hebben (de eerste gitaar), heel dof en onbewerkt.
de drums zijn vrij okee qua geluid, alleen wat droog, maar dat is een keuze.
ook zit er nog een behoorlijke tempofluctuatie in, hetgeen in het nederlands gewoon betekent dat het langzamer en sneller gaat.

is dit live? of in 1 keer opgenomen? dan is het zeker wel okee.
als het multitrack overgedubd enzovoorts is ben ik denk ik niet zo onder de indruk.

Ja de Drummer is Waardeloos(en z'n drumstel ook) , mijn kat drumt nog strakker! Begin beetje veel ruis, en een gitaar die er behoorlijk vaak naast zit!! De bas klinkt her en der alsof dat ding (aan ) geblazen wordt :confused: !??(zie 1min 12sec) Eumm Clipping op snare (kan hem vetter maken) Beetje veel laag rond de 60 Hz ,hoewel dat best lekker is (mits je niet in een zaal staat die dat weer kan geven) .Jammer van die on orgineel fade out aan het eind !! Verders beter dan de vorige maar een hit wordt het niet, sorry :kroon:

WhoopZ verkeerde track beluisterd!!!

WhoopZ verkeerde track beluisterd!!!

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Ja de Drummer is Waardeloos(en z'n drumstel ook) , mijn kat drumt nog strakker! Begin beetje veel ruis, en een gitaar die er behoorlijk vaak naast zit!! De bas klinkt her en der alsof dat ding (aan ) geblazen wordt :confused: !??(zie 1min 12sec) Eumm Clipping op snare (kan hem vetter maken) Beetje veel laag rond de 60 Hz ,hoewel dat best lekker is (mits je niet in een zaal staat die dat weer kan geven) .Jammer van die on orgineel fade out aan het eind !! Verders beter dan de vorige maar een hit wordt het niet, sorry :kroon:

Trek je nix van aan verkeerde track beluisterd ik heb namelijk het ceedeetje gekregen (hihihi) stonden twee nummers op zodoende!!

:stupid :stupid

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik vind de gitaar een erg "garagegeluid" hebben (de eerste gitaar), heel dof en onbewerkt.
de drums zijn vrij okee qua geluid, alleen wat droog, maar dat is een keuze.
ook zit er nog een behoorlijke tempofluctuatie in, hetgeen in het nederlands gewoon betekent dat het langzamer en sneller gaat.

is dit live? of in 1 keer opgenomen? dan is het zeker wel okee.
als het multitrack overgedubd enzovoorts is ben ik denk ik niet zo onder de indruk.

Het is idd in 1 keer opgenomen zonder overdubs,

Tja het had misschien beter gekund, maar de tijdsdruk hè...

Back