Dat is exact wat ge met ai doet.
Ik heb toch ooit nooit om pluimen gevraagd? Ik heb steeds gezegd dat ik het liedje gewoon mooi vind. Jullie kunnen twisten zoveel ge wilt, maar zonder mijn inbreng bestaat het liedje niet. Ge kunt het nergens horen.
Nu is het hier een synthforum, ik vind de liedjes echter mooi, vele mensen kennen mij al een zeer lange tijd, ik heb op producervlak op verschillende vlakken laten zien dat ik niet moet onderdoen. Misschien weten velen dit niet.
Ik vind dat ik dit mag doen. Ik had dat ook al voor als ik op men keyboard speelde en die liedjes deelde. Toen was het hier ook een Synthforum.
Ge hebt gelijk. Maar ik ben hier al langer dan van gisteren, en ik heb mooi dingen in de tijd gemaakt, zeker toen ik klassiek begon te maken met mijn midi keyboard en vst's. Die liedjes vond ik nog het best, al heb ik niets van die liedjes meer.
Ik heb gedaan wat jullie doen, en ik denk dan dat het toch niet zo erg hoeft te zijn wat ik doe. Ja ik vind dat ik een inbreng doe. Maar ik heb nooit om pluimen gevraagd. Want steeds maak ik duidelijk dat het bij mij niet om mijn ego draait maar om het liedje.
Steeds heb ik duidelijk gemaakt dat ik het gewoon een mooi liedje vond. Dat is altijd zo. Ik ga hier weg voor een tijd maar na een tijd begin ik opnieuw met iets met muziek, en dan maak ik dingen die ik mooi vind. Het spijt mij. Het spijt mij enorm dat ik die dingen mooi vind.
Ik wil ze dan delen. Niet om eer te vangen, maar omdat ik ze mooi vind en wil delen.
Zo simpel is het. Meestal komt er dan veel discussie en dan duurt het niet lang voor ik terug moet weglopen.
Als ge vaak naar de nummers luistert die ik "maak" met ai dan zult ge nu de eerst komende twintig liedjes veel zelfde thema's horen terug komen. Dat is omdat ik in dezelfde zin de nummers maakte, met een zeker thema in het achterhoofd. Dat is mijn invloed. Wat er word gezegd, en ik geef toe dat de eerste twintigtal liedjes, er tussen zitten die nog rare zinnen bevatten. Maar dan klopt, voor mij, wel het totaal beeld.
Ik vind dus dat ik veel beslis. Maar ik begrijp dat anderen er anders over denken.