Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
behoorlijke smak geld !
Das toch echt de prijs..niet te veel en niet te weinig.

onder de 3250/3500 vind je imo geen juup8 ...
misschien heeft de verkoper de vraagprijs wat hoger ingezet dan de verkoopprijs zal worden![]()
dat heet toch een mazzeltje, 2 voor 2500 euroDeze Jupiter is in een goede staat...en heeft MIDI interface.denk 3750 doet ie hem wel weg.
Ik heb er in 2007 2 voor 2500 gekocht...maar dat is al weer bijna 2,5 jaar geleden.
dat heet toch een mazzeltje, 2 voor 2500 euro
hier 2 aanstaande , zonder midi , maar wel zeer redelijk geprijst:
http://cgi.ebay.com/Roland-Jupiter-...ewItemQQptZKeyboards_MIDI?hash=item414a50d1c6
http://cgi.ebay.com/ROLAND-JUPITER-...ewItemQQptZKeyboards_MIDI?hash=item3a54708179
en de eerste heeft geeneens de eigen jp8 gefotografeerd, tja..
je zou hem , ivm met de verkoop van de jp8, eens kunnen vragen of ie dit keer de shippingcosts wel al kan aangeven..
Wil ook geen instrumenten formaat JP8 per post naar europa laten komen. Amerikanen pakken beroerd in, shippers smijten met gear.
Wbt die eerste ebay aanbieding van hierboven...could be fraud...

bijna 3 jaar geleden een ody in flightcase laten overkomen uit de states....
de flightcase had een kartonnen omhulsel gekregen waar wel 3 rollen tape voor waren gebruikt.... en daar moest ik $100,- inpakkingskosten voor betalen... helaas kon de verkoper toen nog negatieve feedback geven op Ebay![]()
de verzendkosten waren om en nabij $400,- + nog eens eur300,- invoerrechten
mn cs15 heb ik van een jappaner gekocht...
de verzendkosten waren $125 (een cs15 weegt gelukkig niet zoveel)...
amper een week onderweg geweest en dit keer gelukkig geen invoerrechten
Een juup8 weegt meer dan een ody ....
de verzendkosten zullen dan nog hoger zijn
voor de berekening voor invoerrechten wordt gekeken naar de verkoopprijs + de verzendkosten
bijvoorbeeld je koopt een juup8 voor $4250, verzendkosten +/- $700,- dan mag je dus 19% BTW over $4950,- + eur.20 administratiekosten betalen
zware synths of modulaire systemen kan je beter binnen Europa kopen!!!