Jupiter 8 met MIDI (voor de zeer rijke forumganger...)

voor een nieuwe voyager , met alles erop en eraan , ben je ook een smak kwijt, en daar zijn er nog behoorlijk veel van. of een pek met stemuitbreiding etc etc
tja , de euro, inflatie , en voortschrijdende kwaliteitswensen van mensen.
tis duur maar nog te overzien.

onder de 3250/3500 vind je imo geen juup8 ...

misschien heeft de verkoper de vraagprijs wat hoger ingezet dan de verkoopprijs zal worden :)

Deze Jupiter is in een goede staat...en heeft MIDI interface.denk 3750 doet ie hem wel weg.

Ik heb er in 2007 2 voor 2500 gekocht...maar dat is al weer bijna 2,5 jaar geleden.

Ennn daar gaan we weer: leuten over prijzen..

best wel bizar dat de juup8, ms20, sh101, cs30, cs60, cs80, 2600 en ody's met meer dan 10% in prijzen zin gestegen ....en dat in amper 3 jaar tijd

heb zelf nog nooit met een juup gespeeld...
imo iig wel het slaggeschip met toetsen van Roland

Deze Jupiter is in een goede staat...en heeft MIDI interface.denk 3750 doet ie hem wel weg.

Ik heb er in 2007 2 voor 2500 gekocht...maar dat is al weer bijna 2,5 jaar geleden.
dat heet toch een mazzeltje, 2 voor 2500 euro

Die tweede, Harleyguy heb ik 2 roland sequencers gekocht..echter na het winnen van de veiling nooit iets meer van gehoord behalve "i will send you shipping price tomorrow", en nog een keer en nog een keer.... In mijn optiek een lamzak die verkoper.

en de eerste heeft geeneens de eigen jp8 gefotografeerd, tja..
je zou hem , ivm met de verkoop van de jp8, eens kunnen vragen of ie dit keer de shippingcosts wel al kan aangeven..

en de eerste heeft geeneens de eigen jp8 gefotografeerd, tja..
je zou hem , ivm met de verkoop van de jp8, eens kunnen vragen of ie dit keer de shippingcosts wel al kan aangeven..

Nee dankje....met die gast wil ik geen zaken meer doen. Ik won 2 seqs bij die Harleyguy (check zijn feedback heb een neutrale gegeven) voor 15$ en dat vond ie denk ik te weinig.
Wil ook geen instrumenten formaat JP8 per post naar europa laten komen. Amerikanen pakken beroerd in, shippers smijten met gear.
Wbt die eerste ebay aanbieding van hierboven...could be fraud...

Wil ook geen instrumenten formaat JP8 per post naar europa laten komen. Amerikanen pakken beroerd in, shippers smijten met gear.
Wbt die eerste ebay aanbieding van hierboven...could be fraud...

bijna 3 jaar geleden een ody in flightcase laten overkomen uit de states....

de flightcase had een kartonnen omhulsel gekregen waar wel 3 rollen tape voor waren gebruikt.... en daar moest ik $100,- inpakkingskosten voor betalen... helaas kon de verkoper toen nog negatieve feedback geven op Ebay :(

de verzendkosten waren om en nabij $400,- + nog eens eur300,- invoerrechten

mn cs15 heb ik van een jappaner gekocht...
de verzendkosten waren $125 (een cs15 weegt gelukkig niet zoveel)...
amper een week onderweg geweest en dit keer gelukkig geen invoerrechten :)

Een juup8 weegt meer dan een ody ....
de verzendkosten zullen dan nog hoger zijn
voor de berekening voor invoerrechten wordt gekeken naar de verkoopprijs + de verzendkosten

bijvoorbeeld je koopt een juup8 voor $4250, verzendkosten +/- $700,- dan mag je dus 19% BTW over $4950,- + eur.20 administratiekosten betalen

zware synths of modulaire systemen kan je beter binnen Europa kopen!!!

bijna 3 jaar geleden een ody in flightcase laten overkomen uit de states....

de flightcase had een kartonnen omhulsel gekregen waar wel 3 rollen tape voor waren gebruikt.... en daar moest ik $100,- inpakkingskosten voor betalen... helaas kon de verkoper toen nog negatieve feedback geven op Ebay :(

de verzendkosten waren om en nabij $400,- + nog eens eur300,- invoerrechten

mn cs15 heb ik van een jappaner gekocht...
de verzendkosten waren $125 (een cs15 weegt gelukkig niet zoveel)...
amper een week onderweg geweest en dit keer gelukkig geen invoerrechten :)

Een juup8 weegt meer dan een ody ....
de verzendkosten zullen dan nog hoger zijn
voor de berekening voor invoerrechten wordt gekeken naar de verkoopprijs + de verzendkosten

bijvoorbeeld je koopt een juup8 voor $4250, verzendkosten +/- $700,- dan mag je dus 19% BTW over $4950,- + eur.20 administratiekosten betalen

zware synths of modulaire systemen kan je beter binnen Europa kopen!!!

Tell me about it...die 100$ inpakkosten zijn echt gelul...datie dat zelf betaald. De dollar is wel prut momenteel dus dat scheelt...als ik iets op Ebay.com zie voor 400$ dan ga ik er van uit dat ik dat bedrag uiteindelijk in eu kwijt ben.

Ee Jupiter is van dusdanig formaat dat een sjouwert van bijv Fedex al snel de neiging heeft om hem op zijn zijpaneel te butsen..dat is ergonomisch de kortste route.
Een Odyssey is lichter en makkelijker "to manhandle".

Prijzig :erm:
Vorig jaar tijdens m'n zoektocht toch enkele zien gaan voor + 5000
Vooral in de UK
Heb er toen zelf eentje gekocht die opgeknapt moest worden.
Is intussen weer 100% OK :okdan:... Wat een bak zeg :P:halleluja

Back