Jupiter 8 met MIDI (voor de zeer rijke forumganger...)

Ik denk als we allen geld genoeg hadden. we allemaal dezelfde synths hadden staan?
Synthex, Memorymoog, Prophet rev-5, OBXa, JP-8, Arp 2600, VCS 3, etc.
Zal altijd wel een droom blijven, kosten samen al gauw pak en beet 25,000 euro's.
Ik had iig iets anders staan dan jij ;)
JP-8
Synthi AKS
Minimoog
+ modular systeem, synthesizers.com of zo.

Er staat een op muff. Italie, vraagprijs 2800 euro. 4900 is debiel.
da's een mooie prijs. zag er ook pas een voor 2000euri's van een nigeriaan.
zal wel veel volk op af komen, is toch mooi 6000 guldentjes !

zag er ook pas een voor 2000euri's van een nigeriaan.

Van een Nigeriaan? Dat is in ieder geval een garantie voor een mint, goed functionerende JP met verzekerde post verstuurd...

Ik heb het over een Synthex, niet over een JP8. Naar aanleiding van de opmerking van RvZ dat de Synthex voor meer dan de JP8 gaat.

Van een Nigeriaan? Dat is in ieder geval een garantie voor een mint, goed functionerende Synthex met verzekerde post verstuurd...

Geloof ik gerust maar vertrouw jij een nigeriaan? En dat bedoel ik niet discriminerend maar hoeveel scams komen van nigerianen af?

Italie ligt niet in Nigeria en Mr. Scienceblu gaat al heel wat langer mee op allerlei synth en modularfora. Maar goed, als je wilt mag je van mij ook 4900 euro neerleggen hoor. Daar zou ik dan op z'n minst nog een melktandje van Jean Michel Jarre bij vragen.

Geloof ik gerust maar vertrouw jij een nigeriaan? En dat bedoel ik niet discriminerend maar hoeveel scams komen van nigerianen af?
hoho, vele synth's vinden hun weg naar dankbare gebruikers, juist dankzij de nigeriaan. als je ziet hoeveel handel via nigerianen verloopt begrijp je pas hun invloed op de economische synthmarkten wereldwijd !

Italie ligt niet in Nigeria en Mr. Scienceblu gaat al heel wat langer mee op allerlei synth en modularfora. Maar goed, als je wilt mag je van mij ook 4900 euro neerleggen hoor. Daar zou ik dan op z'n minst nog een melktandje van Jean Michel Jarre bij vragen.
zou dan ook meteen voor een tandje van godfather berlusconi gaan

Ik denk als we allen geld genoeg hadden. we allemaal dezelfde synths hadden staan?
Synthex, Memorymoog, Prophet rev-5, OBXa, JP-8, Arp 2600, VCS 3, etc.

niet echt hoor, VCS3 en Profeet mag je houden, ligt met niet
Arp 2600, twijfel....zeker niet voor 3000+ is het me niet waard

OBX (a) en synthex :halleluja komt wel eens

Back