cue headphones traktor pro

Sensi

Stamgast
ik had een vraagje betreffende mijn traktor setup, bestaande uit;

tapco blend 6 mixertje
audiophile 2496 geluidskaart
versterker
traktor pro

is het mogelijk om tracks te cuen (voor af te luisteren) via headphones op de phones ingang op mijn mixer. Had namelijk gehoord dat je ook het een en ander kan routen met de traktor software. Ik weet dat wanneer ik een interface aanschaf met genoeg aansluitingen dat het werkt maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is met mijn huidige setup.?

hopelijk helpt iemand mij uit de brand:okdan:

Neen kan nie. I.i.g. niet in stereo. Mono kan wel. Dan is bijv. L master en R phones. Misschien dat je wel de phones via je onboard PC geluidskaart kan doen.. sommige dingen snappen da.

okay bedankt voor de snelle reactie !
zo'n idee had ik ook al inderdaad maar weet je of dat werkt om 2 geluidskaarten actief te hebben ? en of dat voor eventuele problemen kan zorgen?

ik zou het nooit doen ,twee kaarten met verschillende latency's etc...volgens mij kan je ook maar één soundcard instellen in Traktor.
Koop gewoon iets met meerdere uitgangen, Native Instruments heeft er zelf verschillende, de meest recente is ook de goedkoopste en perfect vooor Traktor en kost maar 99 euro (Audio 2DJ)

of dit,

bcd2000.jpg

ben je gelijk compleet :)

idd jah, de nieuwe versie,

ik heb dan de oude, gebruik het puur als hobbie, voor de lol, als ik me verveel, geen inspiratie heb om te produceren, en ben er zeer over te spreken, veeeeel voor weinig geld,

OK,
prof. is het tuurlijk nie veul, maar voor hobbie/lol functioneert ie prima,
ik heb hem zelfs af en toe als gel. krt voor Cubase in gebruik, ook dat gaat goe

suc6!

Back