Hardhouse track

DJ Stimpy

Stamgast
Hallo, heb net een nieuw trackje af.
En nu ben ik benieuwd wat julie er van vinden.

De stijl is hardhouse. en is vooral gemaakt met de Virus en samples van een 808.

Voorlopig noemt het Global hit. Dit heb ik dus gedaan om een collega van me te pesten (wat hiermee ook gelukt was)
Nu weet ik wel dat dit geen global hit is, maar bij gebrek aan een andere titel...

Dus reacties/commentaar/suggesties/ideetjes/... ivm het trackje en de titel zijn erg welkom.
Alvast bedankt voor het luisteren.

De link staat hier

Petje af! Lekkere opbouw, lekkere klanken.... alles lekker strak! Dit is absoluut beter dan het gemiddelde werk op dit forum!!! :dj:

Heel erg bedankt voor die positieve reactie.
Dankjewel.

Ik zal ook even mijn ongezouten mening geven.

Erg leuk nummer (beetje boozywoozy achtig, maar dat is smaak), nette opbouw. Alleen kort het nummer wat in, want het wordt op het einde wel iets te voorspelbaar.

Leuk gedaan vind vooral het idee met het snare rolletje leuk en origineel
geeft een eigen feel aan het ritme.
Ik zou alleen proberen om de break een stuk spectaculairder te maken daarmee kun je de
track naar een niveau tillen dat misschien wel tot een release kan lijden.

1 minpuntje is de sample al heel veel gebruikt 1 daarvan is mijn gewaardeerde collega
BEEPER ook dsf lid. Maar een andere originelere sample moet geen probleem zijn.

Succes en keep up da good work ;)

Ik wil niet flauw zijn, maar ik vind er niet bijster veel aan. Het is langdradig, de "melodieën" zijn eentonig en saai, en de klanken zijn slapjes.

Het spijt me, maar meer kan ik er niet van maken.

Het nummer vind ik zelf wel aardig. Het past aardig in het plaatje van de hedendaagse populaire housemuziek.
Maar na 4 minuten is de spanning er een beetje af. En op 4:28 dat stukkie met dat O, o, o, o, Ok ) Vind ik persoonlijk een beetje gedateerd klinken. Maar voor de rest wel een leuk nummer:)

Idereen bedankt voor de reacties tot dusver :okdan:

Is er eventueel nog iemand met ideetjes voor eventuele verbeteringen of tips?

Dan wil ik die graag van je horen.

Back