{Track} Independence

Unic

El Musica
Hallo daar zijn we weer.

Hierbij een track van een half jaartje oud, toen ik net via pc muziek ging maken.
De track is in een keer opgenomen, dat wil zeggen dat ik niet heb gerepeteerd. Met puur "geluk" ingespeeld en overheen gespeeld. Ik was/ben er zeer tevreden over. Gezien de apparatuur die hier staat. lol

Is een beetje new age, relax achtig?!!?! Beatje eronder.....klaar

Hij heet oorspronkleijk Independence, maar van mijn website mag je alleen downloaden als het bestandje niet meer dan 4 a 5 letters heeft?!?!??!???!!?!? RRRAAARRRR:)))

Ik hoor graag uwe reactionen!!!

groeten

Independence.mp3

dit is zo'n muziekje dat bij een avro documentaire over luchtballonen als achtergrond wordt gebruikt ;)

Ik dacht meer aan een documantaire over de zwartgevlekte witte kroeskop wurgspecht:)

Maar iedere zijn smaak natuurlijk.

je zou natuurlijk ook door je smaak heen kunnen kijken en een poging kunnen wagen om iets over de samenstelling te zeggen.:confused: :)))))))))

groente

Klinkt lekker dit :peukie:

Unic, ook deze link is dood. Ik hoop dat je deze nog ergens hebt staan?

Re: {Track} Independence

Origineel geplaatst door Unic
Is een beetje new age, relax achtig?!!?! Beatje eronder.....klaar

new age? .... hoe bedoel je new age? ik..snap..niet..

wordt deze muziek stijl niet gebruikt in kubricks films?

als je het mij vraagt is het meer "retro". ik ben dol op retro, zolang het in een nieuw jasje zit. (zoals funky > funky house)

ik weet niet wat je bedoelingen zijn kwa muziek maken, maar als je muziek wilt maken die toch wel een grote (sub)groep mensen leuk vindt zou ik wat meer radio luisteren/tv kijken. het lijkt wel of je bent blijven hangen in de jaren '70/'80.

jij hebt inderdaad veel vangelis geluisterd! Heerlijk!!!!! Ga zo door! Misschien aan de drums nog wat doen, klinkt nogal standaard 808....

Re: Re: {Track} Independence

Re: Re: {Track} Independence

Origineel geplaatst door retrophreakcom
new age? .... hoe bedoel je new age? ik..snap..niet..

wordt deze muziek stijl niet gebruikt in kubricks films?

als je het mij vraagt is het meer "retro". ik ben dol op retro, zolang het in een nieuw jasje zit. (zoals funky > funky house)

ik weet niet wat je bedoelingen zijn kwa muziek maken, maar als je muziek wilt maken die toch wel een grote (sub)groep mensen leuk vindt zou ik wat meer radio luisteren/tv kijken. het lijkt wel of je bent blijven hangen in de jaren '70/'80.

Moet toch ff reageren hoor:)

Ik maak muziek die ik leuk vind....jaren 20'30'40'50'60'70'80'90 of wat dan ook:) lekker blijven hangen is het credo...vernieuwend zijn andere wel ;)

en By the way dit is mijn eerste "serieuze" track die ik ooit heb gemaakt op de pc...na die tijd is er veel gebeurd..(dan wel goed dan wel slecht )

binnenkort een op de 80's gebasserde italo, vangelis, jarre, happy feelling, easy listening, gewoon gaan met de banaan track....:D

ach unic trek het je niet aan.... typisch zo'n gevalletje:

"Virusje kopen - housemuziekje willen maken - huilen om het resultaat"

maak muziek die je lekker vindt, mocht het opgepikt worden is dat alleen maar mooi meegenomen!

Origineel geplaatst door Zhanox

maak muziek die je lekker vindt, mocht het opgepikt worden is dat alleen maar mooi meegenomen!

...amen...:engel:

Origineel geplaatst door Zhanox

daar heb je me :bekdicht: :D

ps: generaliseren/stigmatiseren = zwakte

laat ik hier maar niet meer verder op ingaan.....sjit kan het toch niet laten: was jij het niet die bij een andere track het volgende poste:

hardstyle:stupid

dus hou die ps maar voor je...
maar laten we nu ophouden met het bevuilen van deze draad.

Back