Windows 7 X64 en TC Studio Konnekt 48

Lazy Eyes

Stamgast
Hi,

Is er hier iemand die dit aan de praat krijgt? Ik draai momenteel windows 7 x64 op mijn gloednieuwe laptop. Begin alleen bang te worden dat het niet gaat werken met mijn geluidskaart. TC schijnt nog geen drivers voor x64 te hebben.

Ik heb geprobeerd om de oude drivers te installeren, maar dit werkt niet aangezien hij continu vastloopt tijdens de installatie.

Iemand tips? Ben nogal radeloos op het moment.

alles is welkom!:okdan:

Dat is het nadeel van zo vroeg overstappen naar een nieuwe OS. ik merkte vandaag dat mijn Tascam US122L ook nog niet werkt onder win7, dus kon ik weer XP installeren...
je kan de devvie een mailtje sturen met de vraag wanneer ze de nieuwe drivers uitbrengen. maar kan je niet doen imo

Ja heb een mailtje verstuurd voor de betadrivers. Hoop maar dat ze werken.
Hoe werkt het bij jou Jdieks.

Wat betreft het overstappen, het werd meegeleverd met mijn laptop.

ik heb van een paar dingen die ik gebruik nog geen 64-bit drivers, dus ik kan nog niet over...

wat ik lees over de powercore is dat de 64-bit drivers prima werken... ik heb geen konnekt verder..

Ik heb geprobeerd om de oude drivers te installeren, maar dit werkt niet aangezien hij continu vastloopt tijdens de installatie.

Heb zelf geen TC kaart en zit hier op Vista 64 bit. Weet dat je bij Vista enkel drivers kunt installeren als je admin rechten hebt. Tijdens een installatie van drivers moet Vista normaal gezien met zo'n security popup afkomen om je te komen vragen of je verder wilt gaan als admin, maar helaas zijn sommige installers niet goed geschreven en moet je deze expliciet als admin starten. Ook is Vista niet echt happig om unsigned drivers te installeren, maar de oplossing daarvoor vind je wel op de site van Miscrosoft. Denk dit alles ook nog voor W7 geldt.

Oh , ja, en het zijn toch echt 64 bit drivers (32 bit drivers installeren op een 64 bit OS is niet mogelijk)?

Heb zelf geen TC kaart en zit hier op Vista 64 bit. Weet dat je bij Vista enkel drivers kunt installeren als je admin rechten hebt. Tijdens een installatie van drivers moet Vista normaal gezien met zo'n security popup afkomen om je te komen vragen of je verder wilt gaan als admin, maar helaas zijn sommige installers niet goed geschreven en moet je deze expliciet als admin starten. Ook is Vista niet echt happig om unsigned drivers te installeren, maar de oplossing daarvoor vind je wel op de site van Miscrosoft. Denk dit alles ook nog voor W7 geldt.

Oh , ja, en het zijn toch echt 64 bit drivers (32 bit drivers installeren op een 64 bit OS is niet mogelijk)?

Uhm, nee het zijn dus nog geen 64bit drivers, hij loopt namelijk ook tijdens de installatie vast met de melding: installation failed due to unexpected failure.

Dus ik denk dat 32 bits drivers zijn en dat het daaro niet werkt.

ik heb net ff op hun forum gelezen... de drivers zijn dus idd beta nog en je moet ze een mailtje sturen om ze te krijgen.. dus dat zal je binnenkort wel krijgen dan

Hier ook hetzelde probleem met mijn tascam us-122l die ik nu op windows 7 wil installeren. Op de site van tascam de laatste drivers gedownload maar geen succes. Windows 7 wordt nog niet ondersteund. Ik hou het in de mot. Moest iemand een andere oplossing hebben voor het probleem laat maar weten.

Back